Thursday, 21 November 2013
ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းတြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ အထူးရထားတြဲအား ေတြ႕ရစဥ္
ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းကုိ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ ေျပးဆြဲမည္ျဖစ္ၿပီး ခရီးစဥ္အေခါက္ေရကုိပါ ေလ်ာ့ခ်သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အစုန္-အဆန္ ေျပးဆြဲေနေသာ ရထားၾကာျမင့္ခ်ိန္ ၁၅ နာရီတြင္ တစ္နာရီခြဲအထိ ေလွ်ာ့ခ်မည္ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ ရထားၾကာျမင့္ခ်ိန္ကုိမူ တစ္နာရီထိ ေလွ်ာ့ခ်သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနက ထုတ္ျပန္ထားသည္။
ျပည္ပႏုိင္ငံမ်ားႏွင့္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈ ျပဳလုပ္ေနေသာ ရထားက႑တြင္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းမွာ အဓိက ပါ၀င္ေနၿပီး လက္ရွိတြင္လည္း ရထားလမ္းပုိင္းအခ်ဳိ႕ ျပင္ဆင္မႈ ၿပီးစီးခဲ့ၿပီးျဖစ္၍ ယခုကဲ့သုိ႔ ျမန္ႏႈန္းျမႇင့္ ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းသို႔ ေျပးဆြဲမႈကုိ ႏုိ၀င္ဘာ ၂၄ ရက္မွ စတင္ကာ ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ခရီးစဥ္ ေလွ်ာ့ခ်မႈေၾကာင့္ ေျပာင္းလဲသြားေသာ ရထားအခ်ိန္ကုိမူ သက္ဆုိင္ရာ ဘူတာမ်ားတြင္ အသိေပးသြားမည္ဟု ထုတ္ျပန္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္-မႏၲေလးသုိ႔ အစုန္ငါးစင္း၊ အဆန္ငါးစင္း၊ စာပုိ႔အစုန္ႏွစ္စင္း၊ အဆန္ႏွစ္စင္းျဖင့္ ေျပးဆြဲမႈ ျပဳလုပ္ေနေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
ရန္ကုန္-မႏၲေလးရထား လမ္းပုိင္းကုိ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံႏွင့္ ပူးေပါင္းကာ ျမႇင့္တင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္အတြက္ ယခုႏွစ္ ေအာက္တုိဘာမွစတင္၍ လူမႈဘ၀ ထိခိုက္မႈႏွင့္ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ထိခုိက္မႈတုိ႔ကုိ ဆန္းစစ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနၿပီး ရထားလမ္းပုိင္းတစ္ခုလုံး ျပင္ဆင္မႈကုိ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္အတြင္း ျပဳလုပ္ႏုိင္ရန္ ေမွ်ာ္မွန္းထားေၾကာင္း သိရသည္။
၃၈၅ မုိင္ရွိေသာ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပိုင္း စီမံကိန္းကုိ အဆင့္သုံးခုျဖင့္ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္-ေတာင္ငူ၊ ေတာင္ငူ-ရမည္းသင္း၊ ရမည္းသင္း-မႏၲေလးတုိ႔ျဖစ္ၿပီး လုပ္ငန္း ျပီးစီးသြားပါက မုိင္ ၆၀ (ကီလုိမီတာ ၁၀၀)ထိ ေျပးဆြဲႏုိင္မည္ျဖစ္ၿပီး ၾကာျမင့္ခ်ိန္မွာလည္း ရွစ္နာရီသာ ရွိေတာ့မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းအတြက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ အတုိးႏႈန္း ၀ ဒသမ ၀၁ ရာခုိင္ႏႈန္းျဖင့္ ေဒၚလာသန္း ၅၀၀ ခန္႔ ေခ်းယူထားေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
EMG
ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းတြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ အထူးရထားတြဲအား ေတြ႕ရစဥ္
ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းကုိ ျမန္ႏႈန္းျမင့္ ေျပးဆြဲမည္ျဖစ္ၿပီး ခရီးစဥ္အေခါက္ေရကုိပါ ေလ်ာ့ခ်သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အစုန္-အဆန္ ေျပးဆြဲေနေသာ ရထားၾကာျမင့္ခ်ိန္ ၁၅ နာရီတြင္ တစ္နာရီခြဲအထိ ေလွ်ာ့ခ်မည္ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ ရထားၾကာျမင့္ခ်ိန္ကုိမူ တစ္နာရီထိ ေလွ်ာ့ခ်သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနက ထုတ္ျပန္ထားသည္။
ျပည္ပႏုိင္ငံမ်ားႏွင့္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈ ျပဳလုပ္ေနေသာ ရထားက႑တြင္ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပုိင္းမွာ အဓိက ပါ၀င္ေနၿပီး လက္ရွိတြင္လည္း ရထားလမ္းပုိင္းအခ်ဳိ႕ ျပင္ဆင္မႈ ၿပီးစီးခဲ့ၿပီးျဖစ္၍ ယခုကဲ့သုိ႔ ျမန္ႏႈန္းျမႇင့္ ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းသို႔ ေျပးဆြဲမႈကုိ ႏုိ၀င္ဘာ ၂၄ ရက္မွ စတင္ကာ ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ခရီးစဥ္ ေလွ်ာ့ခ်မႈေၾကာင့္ ေျပာင္းလဲသြားေသာ ရထားအခ်ိန္ကုိမူ သက္ဆုိင္ရာ ဘူတာမ်ားတြင္ အသိေပးသြားမည္ဟု ထုတ္ျပန္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္-မႏၲေလးသုိ႔ အစုန္ငါးစင္း၊ အဆန္ငါးစင္း၊ စာပုိ႔အစုန္ႏွစ္စင္း၊ အဆန္ႏွစ္စင္းျဖင့္ ေျပးဆြဲမႈ ျပဳလုပ္ေနေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
ရန္ကုန္-မႏၲေလးရထား လမ္းပုိင္းကုိ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံႏွင့္ ပူးေပါင္းကာ ျမႇင့္တင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္အတြက္ ယခုႏွစ္ ေအာက္တုိဘာမွစတင္၍ လူမႈဘ၀ ထိခိုက္မႈႏွင့္ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ ထိခုိက္မႈတုိ႔ကုိ ဆန္းစစ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ေနၿပီး ရထားလမ္းပုိင္းတစ္ခုလုံး ျပင္ဆင္မႈကုိ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္အတြင္း ျပဳလုပ္ႏုိင္ရန္ ေမွ်ာ္မွန္းထားေၾကာင္း သိရသည္။
၃၈၅ မုိင္ရွိေသာ ရန္ကုန္-မႏၲေလး ရထားလမ္းပိုင္း စီမံကိန္းကုိ အဆင့္သုံးခုျဖင့္ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ရန္ကုန္-ေတာင္ငူ၊ ေတာင္ငူ-ရမည္းသင္း၊ ရမည္းသင္း-မႏၲေလးတုိ႔ျဖစ္ၿပီး လုပ္ငန္း ျပီးစီးသြားပါက မုိင္ ၆၀ (ကီလုိမီတာ ၁၀၀)ထိ ေျပးဆြဲႏုိင္မည္ျဖစ္ၿပီး ၾကာျမင့္ခ်ိန္မွာလည္း ရွစ္နာရီသာ ရွိေတာ့မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းအတြက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ အတုိးႏႈန္း ၀ ဒသမ ၀၁ ရာခုိင္ႏႈန္းျဖင့္ ေဒၚလာသန္း ၅၀၀ ခန္႔ ေခ်းယူထားေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
EMG
0 comments:
Post a Comment