Tuesday, 24 December 2013
ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း စီမံကိန္းတြင္ ပါ၀င္သည့္ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္း တုိးခ်ဲ႕တည္ေဆာက္ ေနသည္ကုိ ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပုံ-သန္းလႈိင္(စစ္ေတြ))
ဒဂံုဆိပ္ကမ္း သေဘၤာက်င္း၌ တည္ေဆာက္ေနသည့္ ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း စီမံကိန္းတြင္ အသံုးျပဳမည့္ ဘက္စံုသံုး သေဘၤာႏႇစ္စီး တည္ေဆာက္မႈသည္ ၂၀၁၄ ေမလတြင္ ၿပီးစီးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဒဂံုဆိပ္ကမ္း သေဘၤာက်င္းမႇ ဒုတိယ အင္ဂ်င္နီယာမႇဴးႀကီး ဦးျမတ္သူ၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရပါသည္။
''အခုလက္ရႇိကေတာ့ သေဘၤာကိုယ္ထည္ တည္ေဆာက္မႈက ၿပီးသေလာက္ ရႇိေနပါၿပီ။ လာမည့္ ၂၀၁၄ ေမလေလာက္ ဆိုရင္ေတာ့ သေဘၤာႏႇစ္စီးလံုးရဲ႕ တည္ေဆာက္မႈေတြ ၿပီးစီးႏိုင္မႇာပါ'' ဟု ဒဂံုဆိပ္ကမ္း သေဘၤာက်င္းမႇ ဒုတိယ အင္ဂ်င္နီယာမႇဴးႀကီး ဦးျမတ္သူက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း စီမံကိန္းအတြက္ အိႏိၵယႏိုင္ငံမႇ တန္ခ်ိန္ ၃၀၀ ရႇိ ျမစ္တြင္းသြား သေဘၤာေျခာက္စင္းအား ေပးအပ္ခဲ့သည္။ အဆိုပါ သေဘၤာမ်ားအား ဒလသေဘၤာက်င္း၌ ႏႇစ္စင္း၊ ေဒါပံုသေဘၤာက်င္း၌ ႏႇစ္စင္းႏႇင့္ ဒဂံုဆိပ္ကမ္း သေဘၤာက်င္း၌ ႏႇစ္စင္း တည္ေဆာက္လ်က္ ရႇိေၾကာင္း သိရသည္။
ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ဘက္စံုသံုး ပို႔ေဆာင္ေရး စီမံကိန္းတြင္ စစ္ေတြမႇ အိႏၵိယနယ္စပ္အထိ ကားလမ္း ၁၂၂ ကီလိုမီတာ၊ ေရလမ္း ၁၅၈ ကီလိုမီတာ ပါ၀င္မည္ျဖစ္ၿပီး ယခုႏႇစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ တံတားပိုင္း တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီးမည္ျဖစ္ကာ၊ ၂၀၁၆ ခုႏႇစ္တြင္ လမ္းပိုင္း တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီးမည္ဟု သိရသည္။
အခုလက္ရႇိကေတာ့ သေဘၤာကိုယ္ထည္ တည္ေဆာက္မႈက ၿပီးသေလာက္ ရႇိေနပါၿပီ။ လာမည့္ ၂၀၁၄ ေမလေလာက္ ဆိုရင္ေတာ့ သေဘၤာႏႇစ္စီးလံုးရဲ႕ တည္ေဆာက္မႈေတြ ၿပီးစီးႏိုင္မႇာပါ...
အဆိုပါ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီးပါက အိႏိၵယႏိုင္ငံမႇ ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ အၿပီးပိုင္လႊဲအပ္ ေပးသြားမည္ျဖစ္ကာ ျမန္မာႏိုင္ငံမႇ အုပ္ခ်ဳပ္မႈ ပိုင္းကိုသာ တာ၀န္ယူရမည္ဟု သိရသည္။
ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ဘက္စံုသံုး ပို႔ေဆာင္ေရး စီမံကိန္းလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ရန္ ရင္းႏီႇးေငြ အေနျဖင့္ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းႏႇင့္ ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ရန္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၇၄ သန္းခန္႔၊ ပလက္၀မႇ ျမန္မာအိႏၵိယ နယ္စပ္အထိ အေ၀းေျပးလမ္း ေဖာက္လုပ္ရန္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၄၀ သန္းခန္႔ႏႇင့္ စုစုေပါင္း ေဒၚလာ ၂၁၄ သန္းခန္႔ ကုန္က်ခံ တည္ေဆာက္မည့္ စီမံကိန္းတစ္ခု ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ဘက္စံုသံုး စီမံကိန္း လုပ္ငန္းတြင္ ပါ၀င္မည့္ အဓိက အခ်က္မ်ားမႇာ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းသို႔ တန္ခ်ိန္ ၆၀၀၀ ေရယာဥ္မ်ား ၀င္ထြက္ဆိုက္ကပ္ ႏိုင္ရန္အတြက္ လံုေလာက္ေသာ ေရအနက္ရရန္ ေသာင္တူးျခင္း၊ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းသို႔ တန္ခ်ိန္ ၂၀၀၀၀ ေရယာဥ္ ဆိုက္ကပ္ႏိုင္သည့္ ဆိပ္ခံတံတားတစ္စင္း တည္ေဆာက္ျခင္း၊ ပလက္၀မႇ ျမန္မာ-အိႏၵိယ နယ္စပ္အထိ အေ၀းေျပး ေမာ္ေတာ္ကားလမ္း ေဖာက္လုပ္ျခင္းႏႇင့္ စစ္ေတြမႇ ပလက္၀အထိ ကုလားတန္ ျမစ္ေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ ေရေၾကာင္းျပ အမႇတ္အသားမ်ား ခ်မႇတ္ျခင္း စသည့္လုပ္ငန္းမ်ား ပါ၀င္ေၾကာင္း သိရသည္။
EMG
ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း စီမံကိန္းတြင္ ပါ၀င္သည့္ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္း တုိးခ်ဲ႕တည္ေဆာက္ ေနသည္ကုိ ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပုံ-သန္းလႈိင္(စစ္ေတြ))
ဒဂံုဆိပ္ကမ္း သေဘၤာက်င္း၌ တည္ေဆာက္ေနသည့္ ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း စီမံကိန္းတြင္ အသံုးျပဳမည့္ ဘက္စံုသံုး သေဘၤာႏႇစ္စီး တည္ေဆာက္မႈသည္ ၂၀၁၄ ေမလတြင္ ၿပီးစီးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဒဂံုဆိပ္ကမ္း သေဘၤာက်င္းမႇ ဒုတိယ အင္ဂ်င္နီယာမႇဴးႀကီး ဦးျမတ္သူ၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရပါသည္။
''အခုလက္ရႇိကေတာ့ သေဘၤာကိုယ္ထည္ တည္ေဆာက္မႈက ၿပီးသေလာက္ ရႇိေနပါၿပီ။ လာမည့္ ၂၀၁၄ ေမလေလာက္ ဆိုရင္ေတာ့ သေဘၤာႏႇစ္စီးလံုးရဲ႕ တည္ေဆာက္မႈေတြ ၿပီးစီးႏိုင္မႇာပါ'' ဟု ဒဂံုဆိပ္ကမ္း သေဘၤာက်င္းမႇ ဒုတိယ အင္ဂ်င္နီယာမႇဴးႀကီး ဦးျမတ္သူက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း စီမံကိန္းအတြက္ အိႏိၵယႏိုင္ငံမႇ တန္ခ်ိန္ ၃၀၀ ရႇိ ျမစ္တြင္းသြား သေဘၤာေျခာက္စင္းအား ေပးအပ္ခဲ့သည္။ အဆိုပါ သေဘၤာမ်ားအား ဒလသေဘၤာက်င္း၌ ႏႇစ္စင္း၊ ေဒါပံုသေဘၤာက်င္း၌ ႏႇစ္စင္းႏႇင့္ ဒဂံုဆိပ္ကမ္း သေဘၤာက်င္း၌ ႏႇစ္စင္း တည္ေဆာက္လ်က္ ရႇိေၾကာင္း သိရသည္။
ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ဘက္စံုသံုး ပို႔ေဆာင္ေရး စီမံကိန္းတြင္ စစ္ေတြမႇ အိႏၵိယနယ္စပ္အထိ ကားလမ္း ၁၂၂ ကီလိုမီတာ၊ ေရလမ္း ၁၅၈ ကီလိုမီတာ ပါ၀င္မည္ျဖစ္ၿပီး ယခုႏႇစ္ကုန္ပိုင္းတြင္ တံတားပိုင္း တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီးမည္ျဖစ္ကာ၊ ၂၀၁၆ ခုႏႇစ္တြင္ လမ္းပိုင္း တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီးမည္ဟု သိရသည္။
အခုလက္ရႇိကေတာ့ သေဘၤာကိုယ္ထည္ တည္ေဆာက္မႈက ၿပီးသေလာက္ ရႇိေနပါၿပီ။ လာမည့္ ၂၀၁၄ ေမလေလာက္ ဆိုရင္ေတာ့ သေဘၤာႏႇစ္စီးလံုးရဲ႕ တည္ေဆာက္မႈေတြ ၿပီးစီးႏိုင္မႇာပါ...
အဆိုပါ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီးပါက အိႏိၵယႏိုင္ငံမႇ ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ အၿပီးပိုင္လႊဲအပ္ ေပးသြားမည္ျဖစ္ကာ ျမန္မာႏိုင္ငံမႇ အုပ္ခ်ဳပ္မႈ ပိုင္းကိုသာ တာ၀န္ယူရမည္ဟု သိရသည္။
ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ဘက္စံုသံုး ပို႔ေဆာင္ေရး စီမံကိန္းလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ရန္ ရင္းႏီႇးေငြ အေနျဖင့္ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းႏႇင့္ ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ရန္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၇၄ သန္းခန္႔၊ ပလက္၀မႇ ျမန္မာအိႏၵိယ နယ္စပ္အထိ အေ၀းေျပးလမ္း ေဖာက္လုပ္ရန္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၄၀ သန္းခန္႔ႏႇင့္ စုစုေပါင္း ေဒၚလာ ၂၁၄ သန္းခန္႔ ကုန္က်ခံ တည္ေဆာက္မည့္ စီမံကိန္းတစ္ခု ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ကုလားတန္ျမစ္ေၾကာင္း ဘက္စံုသံုး စီမံကိန္း လုပ္ငန္းတြင္ ပါ၀င္မည့္ အဓိက အခ်က္မ်ားမႇာ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းသို႔ တန္ခ်ိန္ ၆၀၀၀ ေရယာဥ္မ်ား ၀င္ထြက္ဆိုက္ကပ္ ႏိုင္ရန္အတြက္ လံုေလာက္ေသာ ေရအနက္ရရန္ ေသာင္တူးျခင္း၊ စစ္ေတြဆိပ္ကမ္းသို႔ တန္ခ်ိန္ ၂၀၀၀၀ ေရယာဥ္ ဆိုက္ကပ္ႏိုင္သည့္ ဆိပ္ခံတံတားတစ္စင္း တည္ေဆာက္ျခင္း၊ ပလက္၀မႇ ျမန္မာ-အိႏၵိယ နယ္စပ္အထိ အေ၀းေျပး ေမာ္ေတာ္ကားလမ္း ေဖာက္လုပ္ျခင္းႏႇင့္ စစ္ေတြမႇ ပလက္၀အထိ ကုလားတန္ ျမစ္ေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္ ေရေၾကာင္းျပ အမႇတ္အသားမ်ား ခ်မႇတ္ျခင္း စသည့္လုပ္ငန္းမ်ား ပါ၀င္ေၾကာင္း သိရသည္။
EMG
0 comments:
Post a Comment