Created on Tuesday, 29 October 2013
Incheon Airport Consortium ကုမၸဏီမႇ တာ၀န္ယူ တည္ေဆာက္မည့္ ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္နမူနာ ပံုစံအား ေတြ႕ရစဥ္
ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ကို ျမန္မာႏိုင္ငံမႇ တစ္ႏႇစ္လွ်င္ ခရီးသည္ ၁၂ သန္းဆံ့ တည္ေဆာက္ရန္ သတ္မႇတ္ခ်က္အား ကိုရီးယားႏိုင္ငံက ခရီးသည္ ၁၀ သန္းဆံ့ အေဆာက္အံုသာ တည္ေဆာက္ရန္ ေတာင္းဆိုေၾကာင္း သိရသည္္။
ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ရန္ ေရြးခ်ယ္ခံရသည့္ ကိုရီးယားႏိုင္ငံ Incheon Airport ကုမၸဏီႏႇင့္ ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနတို႔အၾကား ေလဆိပ္ တည္ေဆာက္ေရး သေဘာတူ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုရန္ ညိႇႏိႈင္းေဆြးေႏြးမႈတြင္ ယင္းသို႔ ေတာင္းဆိုခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
လက္ရႇိတြင္ ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ရန္ ေရြးခ်ယ္ခံရသည့္ ကိုရီးယား ကုမၸဏီႏႇင့္ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနတို႔ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို အျပန္လႇန္ ေဆြးေႏြးလ်က္ ရႇိသည္။ ယင္းသို႔ ေဆြးေႏြးမႈတြင္ ေလဆိပ္အရြယ္အစား၊ တည္ေဆာက္ေရး အခ်ိန္ကာလ စသည့္အခ်က္မ်ားအား ညႇိႏိႈင္းေဆြးေႏြးေနၿပီး ဒုတိယအႀကိမ္ ေဆြးေႏြးမႈ ၿပီးစီးၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''ဒုတိယအႀကိမ္ ညိႇႏိႈင္းမႈမႇာ ႏႇစ္ဖက္လိုလား ခ်က္ေတြကို အျပန္လႇန္ ညိႇႏႈိင္းၿပီး ျမန္မာဘက္က ခြင့္ျပဳႏိုင္တဲ့ အခ်က္ေတြကို ေဆြးေႏြးခဲ့ပါတယ္။ သူတို႔ဘက္က ေလဆိပ္အရြယ္အစားကို ခရီးသည္ ၁၀ သန္းဆံ့ တည္ေဆာက္ဖို႔ ေတာင္းဆိုပါတယ္။ ဒီအခ်က္ကိုေတာ့ ခြင့္မျပဳႏိုင္တဲ့ အေၾကာင္းေျပာၿပီး သူတို႔ဘက္က အေၾကာင္းျပန္မႇာကို ေစာင့္ေနပါတယ္'' ဟု ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမႇ ဒုတိယညႊန္ၾကားေရးမႇဴးခ်ဳပ္ ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ေအာက္တိုဘာ ၂၈ ရက္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ခြင့္ရ ကိုရီးယားႏိုင္ငံ မႇ Incheon Airport ကုမၸဏီႏႇင့္ ေဆြးေႏြးရာတြင္ တင္ဒါတင္သြင္းစဥ္က စည္းကမ္းခ်က္မ်ားအေပၚ အေျချပဳ၍ လက္ေတြ႕ တည္ေဆာက္ရာတြင္ လိုအပ္မည့္ အခ်က္မ်ားကို ေဆြးေႏြးျခင္း ျဖစ္သည့္အတြက္ တင္ဒါတင္သြင္းစဥ္ အေရးႀကီးသည့္ စည္းကမ္းခ်က္မ်ားႏႇင့္ ကိုက္ညီမႈမရႇိဘဲ ကဲြလဲြေနပါက လက္ခံမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမႇ ညႊန္ၾကားေရးမႇဴးခ်ဳပ္ ဦးတင္ႏိုင္ထြန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ယခုကဲ့သို႔ လက္ေတြ႕ညိႇႏိႈင္းမႈတြင္ တင္ဒါစည္းကမ္း ခ်က္မ်ားႏႇင့္ ကဲြလဲြရာတြင္ အေရးႀကီးသည့္ အဓိက အခ်က္မ်ား ကြဲလဲြမႈအား မည္သည့္ နည္းႏႇင့္မွ် လက္သင့္ခံမည္ မဟုတ္ေၾကာင္းႏႇင့္ အဓိက မက်သည့္ အခ်က္မ်ား ကဲြလဲြမႈကိုမူ လက္ခံညိႇႏိႈင္း ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ကိုရီးယားႏိုင္ငံမႇ Incheon Airport Consortium ကုမၸဏီသည္ ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီးအား ပထမအဆင့္ အေနျဖင့္ ခရီးသည္ ၁၂ သန္း ၀င္ဆံ့ႏိုင္မည့္ ေလဆိပ္၊ ေျပးလမ္း၊ ေလဆိပ္ လုပ္ငန္းႏႇင့္ ဆက္စပ္သည့္ ၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားအား ၂၀၁၇ ခုႏႇစ္ ဒီဇင္ဘာတြင္ အၿပီးတည္ေဆာက္ ေပးရမည္ျဖစ္သည္။
ဒုတိယအဆင့္ အေနျဖင့္ တစ္ႏႇစ္လွ်င္ ခရီးသည္ သန္း ၃၀ ၀င္ထြက္ႏိုင္မည့္ ေလဆိပ္ အေဆာက္အအံုႏႇင့္ ဆက္စပ္ အေဆာက္အအံုမ်ား၊ ဟိုတယ္မ်ား၊ ေရႇာ့ပင္းေမာလ္မ်ား၊ ကုန္တိုက္ႀကီးမ်ားႏႇင့္ လူေနတိုက္ခန္းမ်ား၊ ဆက္စပ္လုပ္ငန္းမ်ား ပါ၀င္တည္ေဆာက္ သြားမည္ျဖစ္သည္။
ယင္းအျပင္ ဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္တြင္ တစ္ႏႇစ္လွ်င္ တန္ ၇၀၀၀ ဆံ့ ကုန္သိုေလႇာင္႐ံု တစ္ခုအား တည္ေဆာက္ သြားမည္ဟု သိရသည္။
EMG
Incheon Airport Consortium ကုမၸဏီမႇ တာ၀န္ယူ တည္ေဆာက္မည့္ ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္နမူနာ ပံုစံအား ေတြ႕ရစဥ္
ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ကို ျမန္မာႏိုင္ငံမႇ တစ္ႏႇစ္လွ်င္ ခရီးသည္ ၁၂ သန္းဆံ့ တည္ေဆာက္ရန္ သတ္မႇတ္ခ်က္အား ကိုရီးယားႏိုင္ငံက ခရီးသည္ ၁၀ သန္းဆံ့ အေဆာက္အံုသာ တည္ေဆာက္ရန္ ေတာင္းဆိုေၾကာင္း သိရသည္္။
ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ရန္ ေရြးခ်ယ္ခံရသည့္ ကိုရီးယားႏိုင္ငံ Incheon Airport ကုမၸဏီႏႇင့္ ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနတို႔အၾကား ေလဆိပ္ တည္ေဆာက္ေရး သေဘာတူ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုရန္ ညိႇႏိႈင္းေဆြးေႏြးမႈတြင္ ယင္းသို႔ ေတာင္းဆိုခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
လက္ရႇိတြင္ ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ရန္ ေရြးခ်ယ္ခံရသည့္ ကိုရီးယား ကုမၸဏီႏႇင့္ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနတို႔ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို အျပန္လႇန္ ေဆြးေႏြးလ်က္ ရႇိသည္။ ယင္းသို႔ ေဆြးေႏြးမႈတြင္ ေလဆိပ္အရြယ္အစား၊ တည္ေဆာက္ေရး အခ်ိန္ကာလ စသည့္အခ်က္မ်ားအား ညႇိႏိႈင္းေဆြးေႏြးေနၿပီး ဒုတိယအႀကိမ္ ေဆြးေႏြးမႈ ၿပီးစီးၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''ဒုတိယအႀကိမ္ ညိႇႏိႈင္းမႈမႇာ ႏႇစ္ဖက္လိုလား ခ်က္ေတြကို အျပန္လႇန္ ညိႇႏႈိင္းၿပီး ျမန္မာဘက္က ခြင့္ျပဳႏိုင္တဲ့ အခ်က္ေတြကို ေဆြးေႏြးခဲ့ပါတယ္။ သူတို႔ဘက္က ေလဆိပ္အရြယ္အစားကို ခရီးသည္ ၁၀ သန္းဆံ့ တည္ေဆာက္ဖို႔ ေတာင္းဆိုပါတယ္။ ဒီအခ်က္ကိုေတာ့ ခြင့္မျပဳႏိုင္တဲ့ အေၾကာင္းေျပာၿပီး သူတို႔ဘက္က အေၾကာင္းျပန္မႇာကို ေစာင့္ေနပါတယ္'' ဟု ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမႇ ဒုတိယညႊန္ၾကားေရးမႇဴးခ်ဳပ္ ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ေအာက္တိုဘာ ၂၈ ရက္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ခြင့္ရ ကိုရီးယားႏိုင္ငံ မႇ Incheon Airport ကုမၸဏီႏႇင့္ ေဆြးေႏြးရာတြင္ တင္ဒါတင္သြင္းစဥ္က စည္းကမ္းခ်က္မ်ားအေပၚ အေျချပဳ၍ လက္ေတြ႕ တည္ေဆာက္ရာတြင္ လိုအပ္မည့္ အခ်က္မ်ားကို ေဆြးေႏြးျခင္း ျဖစ္သည့္အတြက္ တင္ဒါတင္သြင္းစဥ္ အေရးႀကီးသည့္ စည္းကမ္းခ်က္မ်ားႏႇင့္ ကိုက္ညီမႈမရႇိဘဲ ကဲြလဲြေနပါက လက္ခံမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမႇ ညႊန္ၾကားေရးမႇဴးခ်ဳပ္ ဦးတင္ႏိုင္ထြန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ယခုကဲ့သို႔ လက္ေတြ႕ညိႇႏိႈင္းမႈတြင္ တင္ဒါစည္းကမ္း ခ်က္မ်ားႏႇင့္ ကဲြလဲြရာတြင္ အေရးႀကီးသည့္ အဓိက အခ်က္မ်ား ကြဲလဲြမႈအား မည္သည့္ နည္းႏႇင့္မွ် လက္သင့္ခံမည္ မဟုတ္ေၾကာင္းႏႇင့္ အဓိက မက်သည့္ အခ်က္မ်ား ကဲြလဲြမႈကိုမူ လက္ခံညိႇႏိႈင္း ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ကိုရီးယားႏိုင္ငံမႇ Incheon Airport Consortium ကုမၸဏီသည္ ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီးအား ပထမအဆင့္ အေနျဖင့္ ခရီးသည္ ၁၂ သန္း ၀င္ဆံ့ႏိုင္မည့္ ေလဆိပ္၊ ေျပးလမ္း၊ ေလဆိပ္ လုပ္ငန္းႏႇင့္ ဆက္စပ္သည့္ ၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားအား ၂၀၁၇ ခုႏႇစ္ ဒီဇင္ဘာတြင္ အၿပီးတည္ေဆာက္ ေပးရမည္ျဖစ္သည္။
ဒုတိယအဆင့္ အေနျဖင့္ တစ္ႏႇစ္လွ်င္ ခရီးသည္ သန္း ၃၀ ၀င္ထြက္ႏိုင္မည့္ ေလဆိပ္ အေဆာက္အအံုႏႇင့္ ဆက္စပ္ အေဆာက္အအံုမ်ား၊ ဟိုတယ္မ်ား၊ ေရႇာ့ပင္းေမာလ္မ်ား၊ ကုန္တိုက္ႀကီးမ်ားႏႇင့္ လူေနတိုက္ခန္းမ်ား၊ ဆက္စပ္လုပ္ငန္းမ်ား ပါ၀င္တည္ေဆာက္ သြားမည္ျဖစ္သည္။
ယင္းအျပင္ ဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္တြင္ တစ္ႏႇစ္လွ်င္ တန္ ၇၀၀၀ ဆံ့ ကုန္သိုေလႇာင္႐ံု တစ္ခုအား တည္ေဆာက္ သြားမည္ဟု သိရသည္။
EMG
0 comments:
Post a Comment