Monday, 21 October 2013
ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ-မဂၤလာဒုံဘူတာသုိ႔ ေျပးဆြဲေနေသာ ၿမိဳ႕ပတ္အဲယားကြန္း ရထားကုိ ေတြ႔ရစဥ္
လူဦးေရ သုံးရာေက်ာ္ အသုံးျပဳႏုိင္ေသာ ၿမဳိ႕ပတ္အဲယားကြန္း ရထားကုိ ေန႔စဥ္လူဦးေရ ၂၀၀၀ ခန္႔အထိ ရာႏႈန္းျပည့္ အသုံးျပဳေနေၾကာင္း ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။
ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက ၀ယ္ယူခဲ့ၿပီး ပုံမွန္ရထားမ်ားထက္ ေျပးဆြဲခိ်န္ ၃၅ မိနစ္အထိ ေလ်ာ့ခ်ႏုိင္ေသာ အဲယားကြန္း ပါ၀င္သည့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားကုိ စက္တင္ဘာ ၂၉ ရက္က စတင္ေျပးဆြဲခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ယင္းသုိ႔ အဲယားကြန္း ပါ၀င္သည့္ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားဆုိင္း ၁၀ ဆုိင္းျဖင့္ ေျပးဆြဲရျခင္းမွာ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕၏ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈကုိ ေျဖေလွ်ာ့ရန္အတြက္ ရထားမ်ား၏ ၀န္ေဆာင္မူကုိ တုိးျမႇင့္လုိက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ခရီးသည္ ၀န္ေဆာင္ခမ်ား အေနျဖင့္ တစ္ဦးလွ်င္ က်ပ္ ၄၀၀ ႏႈန္း သတ္မွတ္ခဲ့ၿပီး ႏုိင္ငံျခားသား တစ္ဦးလွ်င္မႈ တစ္ေဒၚလာစီ ေကာက္ခံခဲ့ေသာ္လည္း စီးႏွင္းအသုံးျပဳသူမ်ားမွာ ေလ်ာ့က်ျခင္း မရွိေၾကာင္း ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ ဒုတိယ႐ုံပုိင္ခ်ဳပ္ ဦးရဲလြင္က ေျပာၾကားသည္။
"တစ္ေန႔ကုိ အသုံးျပဳသူ အေရအတြက္က ၁၅၀၀ ေက်ာ္ေနတာ ရွိသလုိ ၂၀၀၀ ေက်ာ္ထိ ရွိသြားတာမ်ဳိးေတြလည္း ၾကံဳရပါတယ္" ဟု ဦးရဲလြင္က ဆုိသည္။
ယင္းအဲယားကြန္း ပါ၀င္ေသာ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားကုိ လူစီးႏႈန္း မ်ားျပားေသာ ဘုရားလမ္း၊ ၾကည့္ျမင္တုိင္၊ ကမာရြတ္၊ သမုိင္း၊ အင္းစိန္၊ တညင္းကုန္း၊ မဂၤလာဒုံ၊ ပုရြက္ဆိတ္ကုန္း၊ တံတားကေလး၊ ကံဘဲ့၊ မလႊကုန္းႏွင့္ ပုဇြန္ေတာင္ဘူတာ ဂိတ္တုိ႔တြင္ ရပ္နားၿပီး တစ္ေန႔လွ်င္ ရွစ္ေခါက္ႏႈန္းျဖင့္ ေျပးဆြဲေနေၾကာင္း သိရသည္။
စတင္ေျပးဆြဲခ်ိန္မ်ား အေနျဖင့္ နံနက္ ၆ နာရီခြဲမွစ၍ အင္းစိန္ဘူတာ-ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ ၿမဳိ႕ပတ္ကာ-မဂၤလာဒုံဘူတာ၊ မဂၤလာဒုံဘူတာ-ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး-အင္းစိန္ဘူတာ-ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး- ေနာက္ဆုံးတြင္ အင္းစိန္ဘူတာ၌ ဂိတ္ထုိးထားေၾကာင္း သိရသည္။
ယခု ေျပးဆြဲေနေသာ အဲယားကြန္း ၿမိဳ႕ပတ္ရထားကုိ ဂ်ပန္ယန္း ၈ ဒသမ ၆ သန္းျဖင့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္အတြင္း ၀ယ္ယူထားၿပီး ျဖစ္ေသာ္လည္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္း အေျခအေနျဖင့္ တုိက္ဆုိင္ျပဳျပင္ စစ္ေဆးၿပီးမွသာ လုပ္ကုိင္ခဲ့ရေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္သည္။
လက္ရွိတြင္ အဲယားကြန္း ၿမဳိ႕ပတ္ရထား အပါအ၀င္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလုိင္းေပါင္း ၂၁ လုိင္းရွိၿပီး ငါးမိနစ္လွ်င္ တစ္ႀကိမ္ထြက္ရွိေနၿပီး တစ္ေန႔လွ်င္ ေခါက္ေရ ၂၀၀ လူဦးေရ တစ္သိန္းေက်ာ္ အသုံးျပဳေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
EMG
ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ-မဂၤလာဒုံဘူတာသုိ႔ ေျပးဆြဲေနေသာ ၿမိဳ႕ပတ္အဲယားကြန္း ရထားကုိ ေတြ႔ရစဥ္
လူဦးေရ သုံးရာေက်ာ္ အသုံးျပဳႏုိင္ေသာ ၿမဳိ႕ပတ္အဲယားကြန္း ရထားကုိ ေန႔စဥ္လူဦးေရ ၂၀၀၀ ခန္႔အထိ ရာႏႈန္းျပည့္ အသုံးျပဳေနေၾကာင္း ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။
ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက ၀ယ္ယူခဲ့ၿပီး ပုံမွန္ရထားမ်ားထက္ ေျပးဆြဲခိ်န္ ၃၅ မိနစ္အထိ ေလ်ာ့ခ်ႏုိင္ေသာ အဲယားကြန္း ပါ၀င္သည့္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားကုိ စက္တင္ဘာ ၂၉ ရက္က စတင္ေျပးဆြဲခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ယင္းသုိ႔ အဲယားကြန္း ပါ၀င္သည့္ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားဆုိင္း ၁၀ ဆုိင္းျဖင့္ ေျပးဆြဲရျခင္းမွာ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕၏ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈကုိ ေျဖေလွ်ာ့ရန္အတြက္ ရထားမ်ား၏ ၀န္ေဆာင္မူကုိ တုိးျမႇင့္လုိက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ခရီးသည္ ၀န္ေဆာင္ခမ်ား အေနျဖင့္ တစ္ဦးလွ်င္ က်ပ္ ၄၀၀ ႏႈန္း သတ္မွတ္ခဲ့ၿပီး ႏုိင္ငံျခားသား တစ္ဦးလွ်င္မႈ တစ္ေဒၚလာစီ ေကာက္ခံခဲ့ေသာ္လည္း စီးႏွင္းအသုံးျပဳသူမ်ားမွာ ေလ်ာ့က်ျခင္း မရွိေၾကာင္း ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ ဒုတိယ႐ုံပုိင္ခ်ဳပ္ ဦးရဲလြင္က ေျပာၾကားသည္။
"တစ္ေန႔ကုိ အသုံးျပဳသူ အေရအတြက္က ၁၅၀၀ ေက်ာ္ေနတာ ရွိသလုိ ၂၀၀၀ ေက်ာ္ထိ ရွိသြားတာမ်ဳိးေတြလည္း ၾကံဳရပါတယ္" ဟု ဦးရဲလြင္က ဆုိသည္။
ယင္းအဲယားကြန္း ပါ၀င္ေသာ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားကုိ လူစီးႏႈန္း မ်ားျပားေသာ ဘုရားလမ္း၊ ၾကည့္ျမင္တုိင္၊ ကမာရြတ္၊ သမုိင္း၊ အင္းစိန္၊ တညင္းကုန္း၊ မဂၤလာဒုံ၊ ပုရြက္ဆိတ္ကုန္း၊ တံတားကေလး၊ ကံဘဲ့၊ မလႊကုန္းႏွင့္ ပုဇြန္ေတာင္ဘူတာ ဂိတ္တုိ႔တြင္ ရပ္နားၿပီး တစ္ေန႔လွ်င္ ရွစ္ေခါက္ႏႈန္းျဖင့္ ေျပးဆြဲေနေၾကာင္း သိရသည္။
စတင္ေျပးဆြဲခ်ိန္မ်ား အေနျဖင့္ နံနက္ ၆ နာရီခြဲမွစ၍ အင္းစိန္ဘူတာ-ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ ၿမဳိ႕ပတ္ကာ-မဂၤလာဒုံဘူတာ၊ မဂၤလာဒုံဘူတာ-ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး-အင္းစိန္ဘူတာ-ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး- ေနာက္ဆုံးတြင္ အင္းစိန္ဘူတာ၌ ဂိတ္ထုိးထားေၾကာင္း သိရသည္။
ယခု ေျပးဆြဲေနေသာ အဲယားကြန္း ၿမိဳ႕ပတ္ရထားကုိ ဂ်ပန္ယန္း ၈ ဒသမ ၆ သန္းျဖင့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္အတြင္း ၀ယ္ယူထားၿပီး ျဖစ္ေသာ္လည္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္း အေျခအေနျဖင့္ တုိက္ဆုိင္ျပဳျပင္ စစ္ေဆးၿပီးမွသာ လုပ္ကုိင္ခဲ့ရေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္သည္။
လက္ရွိတြင္ အဲယားကြန္း ၿမဳိ႕ပတ္ရထား အပါအ၀င္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလုိင္းေပါင္း ၂၁ လုိင္းရွိၿပီး ငါးမိနစ္လွ်င္ တစ္ႀကိမ္ထြက္ရွိေနၿပီး တစ္ေန႔လွ်င္ ေခါက္ေရ ၂၀၀ လူဦးေရ တစ္သိန္းေက်ာ္ အသုံးျပဳေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
EMG
0 comments:
Post a Comment