iPhoneႏွင့္ iPadတုိ႔ကဲ့သို႔ ထုတ္ကုန္မ်ားေၾကာင့္ အလြန္ေအာင္ျမင္လာသည့္ အေမရိကန္ နည္းပညာ ကုမၸဏီႀကီးသည္ Coca-Colaကို ေက်ာ္တက္ကာ ယခုႏွစ္၏ အေအာင္ျမင္ဆံုး အမွတ္တံဆိပ္ ပိုင္ရွင္အျဖစ္ ရပ္တည္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
တစ္ႏွစ္တာအတြင္း ကမာၻ႕ အေအာင္ျမင္ဆံုး လုပ္ငန္း အမွတ္တံဆိပ္မ်ား စာရင္းတြင္ Appleက ထိပ္ဆံုးေနရာ၌ ရပ္တည္ခြင့္ ရရွိလာေၾကာင္း သိရွိရသည္။ iPhoneႏွင့္ iPadတုိ႔ကဲ့သို႔ ထုတ္ကုန္မ်ားေၾကာင့္ အလြန္ေအာင္ျမင္လာသည့္ အေမရိကန္ နည္းပညာ ကုမၸဏီႀကီးသည္ Coca-Colaကို ေက်ာ္တက္ကာ ယခုႏွစ္၏ အေအာင္ျမင္ဆံုး အမွတ္တံဆိပ္ ပိုင္ရွင္အျဖစ္ ရပ္တည္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ယင္းမတိုင္မီက အခ်ိုရည္ အမွတ္တံဆိပ္ Coca-Colaက ယခုဘြဲ႕ထူးကို (၁၃)ႏွစ္ဆက္တိုက္ ဦးေဆာင္ ရယူထားသည္။ Appleသည္ Googleႏွင့္ အျပင္းအထန္ ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ့ၿပီး ယင္းအေျခအေနက ကုမၸဏီႀကီး ႏွစ္ခုလံုးအတြက္ အက်ိဳးျဖစ္ထြန္းေစခဲ့သည္။ Google၏ မိုဘိုင္းလ္OSျဖစ္သည့္ Andriodကို အသံုးတြင္က်ယ္လာျခင္းႏွင့္အတူ Googleကလည္း Coca-Colaကို ေက်ာ္တက္ကာ အေအာင္ျမင္ဆံုး အမွတ္တံဆိပ္ ဒုတိယေနရာကို ပိုင္ဆိုင္လာခဲ့သည္။
Interbrand၏ တစ္ႏွစ္တာ အေကာင္းဆံုး ကမာၻလံုးဆိုင္ရာ အမွတ္တံဆိပ္မ်ား စာရင္းတြင္ ယခုအခါ နည္းပညာ လုပ္ငန္းစုႀကီး ႏွစ္ခုက အဓိက ဦးေဆာင္ေနျခင္းလည္း ျဖစ္လာသည္။ အျခား နည္းပညာ အမွတ္တံဆိပ္မ်ား ျဖစ္ၾကသည့္ IBM၊ Microsoft၊ Samsungႏွင့္ Intelတို႔သည္လည္း ထိပ္ဆံုး(၁၀)ေနရာ စာရင္းတြင္ ပါဝင္ေနၾကသည္။ "နည္းပညာ အမွတ္တံဆိပ္ေတြထဲမွာ Appleကေတာ့ အေတာက္ပဆံုးပါပဲ။ ကုမၸဏီ တစ္ခုဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ဘဝေတြကို ေျပာင္းလဲေစခဲ့တယ္။ သူတို႔ရဲ႕ ထုတ္ကုန္ေတြ တစ္ခုတည္းေၾကာင့္တင္ မကပါဘူး။ ကုမၸဏီရဲ႕ သီးျခားရပ္တည္မႈကပါ သက္ေရာက္မႈ ရွိခဲ့တာပါ"ဟု Interbrand အမႈေဆာင္ခ်ဳပ္ ဂ်က္ဇ္ဖရမ္တန္က မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့သည္။
၎က "ဒါေၾကာင့္လည္း Coca-Colaဟာ (၁၃)ႏွစ္ၾကာ ထိပ္ဆံုးေနရာ ရပ္တည္မႈကေန ဖယ္ေပးလုိက္ရတာပါ။ ခုခ်ိန္မွာ Interbrandဟာ နံပါတ္(၁) ေနရာပိုင္ရွင္ အသစ္ကို ေတြ႕ရွိခဲ့ပါၿပီ။ အဲဒါကေတာ့ Appleပါပဲ"ဟုလည္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။ Interbrandသည္ ကုမၸဏီ အသီးသီး၏ ရပ္တည္မႈပံုရိပ္၊ ေငြေၾကးက႑၊ သံုးစြဲသူမ်ားအေပၚ ဩဇာသက္ေရာက္မႈႏွင့္ အမွတ္တံဆိပ္၏ နာမည္ေက်ာ္ ထုတ္ကုန္မ်ားအေပၚ အေျခခံကာ ယခုစာရင္းကို ႏွစ္စဥ္ ျပဳစု ေၾကညာခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ Appleသည္ ယခုအခါ ေဒၚလာ (၉၈.၃)ဘီလ်ံမွ် တန္ေၾကးရွိေနၿပီး (၂၀၁၂)ခုႏွစ္ကထက္ (၂၈)ရာခုိင္ႏႈန္း ျမင့္တက္လာသည္။ Coca-Colaကမူ ေဒၚလာ (၇၉.၂)သန္း ရွိၿပီး ယမန္ႏွစ္ကထက္ (၂)ရာခုိင္ႏႈန္းသာ တန္ဖိုးပိုျမင့္လာျခင္းဟု သိရသည္။ နာမည္ေက်ာ္ Social Networking ဝက္ဘ္ဆိုက္ျဖစ္သည့္ Facebookမွာ (၁၂)လအတြင္း တန္ဖိုး (၄၃)ရာခိုင္ႏႈန္း တက္လာေသာ္လည္း Interbrand၏ စာရင္းတြင္ အဆင့္(၅၂) ေနရာ၌သာ ရွိေနခဲ့သည္။
တစ္ႏွစ္တာအတြင္း ကမာၻ႕ အေအာင္ျမင္ဆံုး လုပ္ငန္း အမွတ္တံဆိပ္မ်ား စာရင္းတြင္ Appleက ထိပ္ဆံုးေနရာ၌ ရပ္တည္ခြင့္ ရရွိလာေၾကာင္း သိရွိရသည္။ iPhoneႏွင့္ iPadတုိ႔ကဲ့သို႔ ထုတ္ကုန္မ်ားေၾကာင့္ အလြန္ေအာင္ျမင္လာသည့္ အေမရိကန္ နည္းပညာ ကုမၸဏီႀကီးသည္ Coca-Colaကို ေက်ာ္တက္ကာ ယခုႏွစ္၏ အေအာင္ျမင္ဆံုး အမွတ္တံဆိပ္ ပိုင္ရွင္အျဖစ္ ရပ္တည္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ယင္းမတိုင္မီက အခ်ိုရည္ အမွတ္တံဆိပ္ Coca-Colaက ယခုဘြဲ႕ထူးကို (၁၃)ႏွစ္ဆက္တိုက္ ဦးေဆာင္ ရယူထားသည္။ Appleသည္ Googleႏွင့္ အျပင္းအထန္ ယွဥ္ၿပိဳင္ခဲ့ၿပီး ယင္းအေျခအေနက ကုမၸဏီႀကီး ႏွစ္ခုလံုးအတြက္ အက်ိဳးျဖစ္ထြန္းေစခဲ့သည္။ Google၏ မိုဘိုင္းလ္OSျဖစ္သည့္ Andriodကို အသံုးတြင္က်ယ္လာျခင္းႏွင့္အတူ Googleကလည္း Coca-Colaကို ေက်ာ္တက္ကာ အေအာင္ျမင္ဆံုး အမွတ္တံဆိပ္ ဒုတိယေနရာကို ပိုင္ဆိုင္လာခဲ့သည္။
Interbrand၏ တစ္ႏွစ္တာ အေကာင္းဆံုး ကမာၻလံုးဆိုင္ရာ အမွတ္တံဆိပ္မ်ား စာရင္းတြင္ ယခုအခါ နည္းပညာ လုပ္ငန္းစုႀကီး ႏွစ္ခုက အဓိက ဦးေဆာင္ေနျခင္းလည္း ျဖစ္လာသည္။ အျခား နည္းပညာ အမွတ္တံဆိပ္မ်ား ျဖစ္ၾကသည့္ IBM၊ Microsoft၊ Samsungႏွင့္ Intelတို႔သည္လည္း ထိပ္ဆံုး(၁၀)ေနရာ စာရင္းတြင္ ပါဝင္ေနၾကသည္။ "နည္းပညာ အမွတ္တံဆိပ္ေတြထဲမွာ Appleကေတာ့ အေတာက္ပဆံုးပါပဲ။ ကုမၸဏီ တစ္ခုဟာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ရဲ႕ ဘဝေတြကို ေျပာင္းလဲေစခဲ့တယ္။ သူတို႔ရဲ႕ ထုတ္ကုန္ေတြ တစ္ခုတည္းေၾကာင့္တင္ မကပါဘူး။ ကုမၸဏီရဲ႕ သီးျခားရပ္တည္မႈကပါ သက္ေရာက္မႈ ရွိခဲ့တာပါ"ဟု Interbrand အမႈေဆာင္ခ်ဳပ္ ဂ်က္ဇ္ဖရမ္တန္က မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့သည္။
၎က "ဒါေၾကာင့္လည္း Coca-Colaဟာ (၁၃)ႏွစ္ၾကာ ထိပ္ဆံုးေနရာ ရပ္တည္မႈကေန ဖယ္ေပးလုိက္ရတာပါ။ ခုခ်ိန္မွာ Interbrandဟာ နံပါတ္(၁) ေနရာပိုင္ရွင္ အသစ္ကို ေတြ႕ရွိခဲ့ပါၿပီ။ အဲဒါကေတာ့ Appleပါပဲ"ဟုလည္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။ Interbrandသည္ ကုမၸဏီ အသီးသီး၏ ရပ္တည္မႈပံုရိပ္၊ ေငြေၾကးက႑၊ သံုးစြဲသူမ်ားအေပၚ ဩဇာသက္ေရာက္မႈႏွင့္ အမွတ္တံဆိပ္၏ နာမည္ေက်ာ္ ထုတ္ကုန္မ်ားအေပၚ အေျခခံကာ ယခုစာရင္းကို ႏွစ္စဥ္ ျပဳစု ေၾကညာခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ Appleသည္ ယခုအခါ ေဒၚလာ (၉၈.၃)ဘီလ်ံမွ် တန္ေၾကးရွိေနၿပီး (၂၀၁၂)ခုႏွစ္ကထက္ (၂၈)ရာခုိင္ႏႈန္း ျမင့္တက္လာသည္။ Coca-Colaကမူ ေဒၚလာ (၇၉.၂)သန္း ရွိၿပီး ယမန္ႏွစ္ကထက္ (၂)ရာခုိင္ႏႈန္းသာ တန္ဖိုးပိုျမင့္လာျခင္းဟု သိရသည္။ နာမည္ေက်ာ္ Social Networking ဝက္ဘ္ဆိုက္ျဖစ္သည့္ Facebookမွာ (၁၂)လအတြင္း တန္ဖိုး (၄၃)ရာခိုင္ႏႈန္း တက္လာေသာ္လည္း Interbrand၏ စာရင္းတြင္ အဆင့္(၅၂) ေနရာ၌သာ ရွိေနခဲ့သည္။
0 comments:
Post a Comment