Created on Monday, 04 November 2013
နန္းသီတာ ဆိပ္ကမ္းပါ၀င္သည့္ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း နယ္ေျမအား ေတြ႔ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-၀င္းျမင့္ေက်ာ္)
ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း ဖံြ႕ၿဖိဳးမႈ စီမံကိန္းအရ နန္းသီတာ ဆိပ္ကမ္း၌ အထပ္ ၂၀ ျမင့္ အေဆာက္အံု တည္ေဆာက္ရန္ စီစဥ္မႈအား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္မွ ခြင့္ျပဳျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး စီမံကိန္းတြင္ ပါ၀င္သည့္ နန္းသီတာ ဆိပ္ကမ္းႏွင့္ ပန္းဆိုးတန္း-ဒလခရီးသည္တင္ ဆိပ္ခံေဗာတံတားအား အဆင့္ျမင့္ ေခတ္မီခရီးသည္တင္ ဆိပ္ခံတံတားအျဖစ္ ေျပာင္းလဲတည္ေဆာက္ရာတြင္ ဆိပ္ခံတံတားႏွင့္ ဆက္စပ္ေျမေနရာတြင္ အထပ္ ၂၀ ျမင့္ရွိ အေဆာက္အံုတစ္ခု တည္ေဆာက္ရန္အတြက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သို႔ ခြင့္ျပဳခ်က္ ေတာင္းခံထားျခင္းျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္မွ ခြင့္ျပဳေပးျခင္း မရွိသည္မွာ သတ္မွတ္ထားသည့္ ၿမိဳ႕လယ္ဗဟိုစီးပြားေရးဇုန္ ဧရိယာတြင္ ပါ၀င္ေနျခင္းေၾကာင့္ဟု သိရသည္။
"နန္းသီတာမွာ ဆိပ္ခံတံတား တည္ေဆာက္မယ့္ ကုမၸဏီက အထပ္ ၂၀ အျမင့္ အေဆာက္အံု ေဆာက္ဖို႔အတြက္ တင္ျပမႈကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္က ႏွစ္ထပ္အထိပဲ ခြင့္ျပဳမယ့္သေဘာ ျဖစ္ေနလို႔ ဆိပ္ကမ္းအဆင့္ျမႇင့္တင္ေရး လုပ္ငန္းေတြ စဖို႔မျဖစ္ႏိုင္ေသးပါဘူး" ဟု ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ တာ၀န္ရိွသူ တစ္ဦးက ေျပာပါသည္။ ဆိပ္ကမ္းဖံြ႕ၿဖိဳးေရး လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္အား ခြင့္ျပဳခ်က္ ေတာင္းခံျခင္းမွာ ဆိပ္ကမ္းဖြံ႔ၿဖိဳးေရး လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားအတြက္ တင္ဒါေခၚယူ ခဲ့စဥ္ကပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ ရရွိၿပီးမွသာ အေဆာက္အံုမ်ား တည္ေဆာက္ရမည္ဆိုသည့္ အခ်က္အား တင္ဒါစည္းကမ္းခ်က္တြင္ ထည့္သြင္းထားျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
EMG
နန္းသီတာ ဆိပ္ကမ္းပါ၀င္သည့္ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း နယ္ေျမအား ေတြ႔ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-၀င္းျမင့္ေက်ာ္)
ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း ဖံြ႕ၿဖိဳးမႈ စီမံကိန္းအရ နန္းသီတာ ဆိပ္ကမ္း၌ အထပ္ ၂၀ ျမင့္ အေဆာက္အံု တည္ေဆာက္ရန္ စီစဥ္မႈအား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္မွ ခြင့္ျပဳျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး စီမံကိန္းတြင္ ပါ၀င္သည့္ နန္းသီတာ ဆိပ္ကမ္းႏွင့္ ပန္းဆိုးတန္း-ဒလခရီးသည္တင္ ဆိပ္ခံေဗာတံတားအား အဆင့္ျမင့္ ေခတ္မီခရီးသည္တင္ ဆိပ္ခံတံတားအျဖစ္ ေျပာင္းလဲတည္ေဆာက္ရာတြင္ ဆိပ္ခံတံတားႏွင့္ ဆက္စပ္ေျမေနရာတြင္ အထပ္ ၂၀ ျမင့္ရွိ အေဆာက္အံုတစ္ခု တည္ေဆာက္ရန္အတြက္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သို႔ ခြင့္ျပဳခ်က္ ေတာင္းခံထားျခင္းျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္မွ ခြင့္ျပဳေပးျခင္း မရွိသည္မွာ သတ္မွတ္ထားသည့္ ၿမိဳ႕လယ္ဗဟိုစီးပြားေရးဇုန္ ဧရိယာတြင္ ပါ၀င္ေနျခင္းေၾကာင့္ဟု သိရသည္။
"နန္းသီတာမွာ ဆိပ္ခံတံတား တည္ေဆာက္မယ့္ ကုမၸဏီက အထပ္ ၂၀ အျမင့္ အေဆာက္အံု ေဆာက္ဖို႔အတြက္ တင္ျပမႈကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္က ႏွစ္ထပ္အထိပဲ ခြင့္ျပဳမယ့္သေဘာ ျဖစ္ေနလို႔ ဆိပ္ကမ္းအဆင့္ျမႇင့္တင္ေရး လုပ္ငန္းေတြ စဖို႔မျဖစ္ႏိုင္ေသးပါဘူး" ဟု ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မွ တာ၀န္ရိွသူ တစ္ဦးက ေျပာပါသည္။ ဆိပ္ကမ္းဖံြ႕ၿဖိဳးေရး လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္အား ခြင့္ျပဳခ်က္ ေတာင္းခံျခင္းမွာ ဆိပ္ကမ္းဖြံ႔ၿဖိဳးေရး လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားအတြက္ တင္ဒါေခၚယူ ခဲ့စဥ္ကပင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ ရရွိၿပီးမွသာ အေဆာက္အံုမ်ား တည္ေဆာက္ရမည္ဆိုသည့္ အခ်က္အား တင္ဒါစည္းကမ္းခ်က္တြင္ ထည့္သြင္းထားျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
EMG
0 comments:
Post a Comment