ပုဂၢလိကသို႔ လုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳရာတြင္ ပါ၀င္သည့္ ျမစ္ႀကီးနားေလဆိပ္ကုိ ေတြ႔ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-စိုးထက္ခုိင္)
ပုဂၢလိကသို႔ လႊဲေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳမည့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ားအား ျပည္တြင္းေလေၾကာင္းလိုင္း အခ်ဳိ႕မွ ရယူလုပ္ကိုင္ရန္ စိတ္ဝင္စားမႈရွိေနေၾကာင္း ေလေၾကာင္းလိုင္း အသိုင္းအဝိုင္းမွ သိရသည္။
“Air Bagan ေလေၾကာင္းလိုင္းအေနနဲ႔ ျပည္တြင္းေလဆိပ္ေတြကို ပုဂၢလိကအေနနဲ႔ ရယူလုပ္ကိုင္ဖို႔ စိတ္ဝင္စားမႈ ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ လိုအပ္တဲ့ (ROI) အခ်က္ေတြကို ေတာင္းခံထားပါတယ္။ ဘယ္ေလဆိပ္ေတြကို ပုဂၢလိကအေနနဲ႔ ရယူလုပ္ကိုင္မယ္ဆိုတာ မဆံုးျဖတ္ရေသးပါဘူး” ဟု Air Bagan ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ Deputy Director မဂေရစ့္ကဆိုသည္။
“ကြ်န္ေတာ္တို႔ Air KBZ ေလေၾကာင္းလိုင္းအေနနဲ႔ ဟဲဟိုးေလဆိပ္ကို ရယူလုပ္ကိုင္ဖို႔ Registry of Interest (ROI) တင္ျပထားပါတယ္” ဟု Air KBZ ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ GM ကိုျမတ္သူက ေျပာၾကားသည္။
Asian Wings ေလေၾကာင္းလိုင္း၏ Executive Director ဦးလြင္မိုးက “ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေလေၾကာင္းလိုင္းအေနနဲ႔ ျပည္တြင္းေလဆိပ္ေတြကို ရယူလုပ္ကိုင္ဖို႔ (ROI) တင္ထားတာမရွိပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ အနာဂတ္မွာ စီးပြားေရးက႑တစ္ခု အေနနဲ႔ တြက္ေျခကိုက္ရင္ ရယူလုပ္ကိုင္ဖို႔ ေလ့လာမႈေတြ လုပ္ေနပါတယ္” ဟု ေျပာၾကားသည္။
ပုဂၢလိကသို႔ လႊဲေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳမည့္ ျပည္တြင္းေလဆိပ္ ၃ဝ မွာ ပုဂံေညာင္ဦး၊ ဟဲဟိုး၊ ထားဝယ္၊ ပူတာအို၊ မိုင္းဆတ္၊ ေကာ့ေသာင္း၊ ျမစ္ႀကီးနား၊ ပုသိမ္၊ ၿမိတ္၊ ဗန္းေမာ္၊ လား႐ိႈး၊ ဘုတ္ျပင္း၊ ကေလး၊ မေကြး၊ ေမာ္လၿမိဳင္၊ ခႏၱီး၊ ပခုကၠဴ၊ ဘားအံ၊ ဟုမၼလင္း၊ ေက်ာက္ထု၊ အနီးစခန္း၊ လြိဳင္ေကာ္၊ အမ္း၊ ကိုကိုးကြ်န္း၊ မံုရြာ၊ စစ္ေတြ၊ သံတဲြ၊ တာခ်ီလိတ္၊ က်ဳိင္းတံုႏွင့္ ေက်ာက္ျဖဴေလဆိပ္မ်ား ျဖစ္သည္။
ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ားကို ပုဂၢလိကသို႔ လဲႊေျပာင္းလုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳရာတြင္ ႏိုင္ငံတကာ ေလဆိပ္အဆင့္သို႔ တိုးျမ§င့္လုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳမည္ မဟုတ္ဘဲ ျပည္တြင္းေလဆိပ္မ်ား အျဖစ္သာ အဆင့္ျမႇင့္တင္ လုပ္ကိုင္ရမည္ျဖစ္သည္။
ယင္းျပင္ ရာႏႈန္းျပည့္ ႏိုင္ငံျခားသား ရင္းႏီွးျမဳပ္ႏွံမႈအား ခြင့္ျပဳမည္မဟုတ္ဘဲ သက္ဆိုင္ရာ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမႈ ဥပေဒအတိုင္းသာ လိုက္နာသြားရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ သိရသည္။
0 comments:
Post a Comment