Monday, September 9, 2013

ေနျပည္ေတာ္ ေလဆိပ္သို႔ ပထမဆံုး ႏိုင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလိုင္း ဆင္းသက္မႈအျဖစ္ Air Asia စရိတ္နည္း ေလေၾကာင္းလိုင္း စတင္ဆင္းသက္မည္

ေနျပည္ေတာ္ ေလဆိပ္သို႔ ပထမဆံုး ႏိုင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလိုင္း ဆင္းသက္မႈအျဖစ္ Air Asia စရိတ္နည္း ေလေၾကာင္းလိုင္းမွ ေအာက္တိုဘာ ၂၈ ရက္တြင္ စတင္ ဆင္းသက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ေနျပည္ေတာ္ ေလဆိပ္သည္ စတင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာ ၁၉ ရက္မွစ၍ ျပည္တြင္း ပုဂၢလိက ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားႏွင့္ ႏိုင္ငံတ ကာ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား ဆင္းသက္ အသံုးျပဳျခင္း မရွိဘဲ ႏိုင္ငံေတာ္ အစိုးရ၏ ဖိတ္ၾကားခ်က္အရ လာေရာက္သည့္ ႏိုင္ငံအသီးသီးမွ ဧည့္သည္မ်ား၏ ခရီးစဥ္မ်ား၊ စင္းလံုးငွား ခရီးစဥ္မ်ားသာ ဆင္းသက္ခဲ့သည္။
ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္ စတင္ဖြင့္လွစ္ၿပီး တစ္ႏွစ္ႏွင့္ ၁၀ လျပည့္ၿပီးခ်ိန္တြင္ ပထမဆံုး ႏိုင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလိုင္း ပံုမွန္ခရီးစဥ္ ပ်ံသန္းမႈအျဖစ္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ေအာက္တိုဘာ ၂၈ ရက္မွ စတင္ကာ Air Asia စရိတ္နည္း ေလေၾကာင္းလိုင္း စတင္ဆင္းသက္မည္ ျဖစ္သည္။
Air Asia ေလေၾကာင္းလိုင္းသည္ ဘန္ေကာက္-ေနျပည္ေတာ္ ခရီးစဥ္အား ေအာက္တိုဘာ ၂၈ ရက္မွ ႏို၀င္ဘာ ၁၅ ရက္အထိ တနလၤာ၊ ဗုဒၶဟူးႏွင့္ ေသာၾကာေန႔မ်ားတြင္ တစ္ပတ္လွ်င္ သံုးႀကိမ္ ပ်ံသန္း ေျပးဆဲြသြားမည္ ျဖစ္သည္။ ႏို၀င္ဘာ ၁၅ ရက္မွ စတင္ကာ ဘန္ေကာက္-ေနျပည္ေတာ္ ခရီးစဥ္အား ေန႔စဥ္ေျပးဆဲြ သြားမည္ဟု သိရသည္။
ေလဆိပ္ အေဆာက္အအံု (ေျပးလမ္းတန္ဖိုးမပါ) အား အေမရိကန္ေဒၚလာ ၂၃၅ ဒသမ ၁၈၁ သန္းေက်ာ္ အကုန္အက်ခံ တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁၉ ရက္တြင္ စတင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ကာ ေျမျပင္ ၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားကို Pioneer Aerodrome ကုမၸဏီမွ တာ၀န္ယူ ေဆာင္ရြက္ေနျခင္းျဖစ္...
အဆိုပါ ခရီးစဥ္အား (ေလယာဥ္ကြင္း အခြန္ႏွင့္ အျခားစရိတ္မ်ား အပါအ၀င္) ေဒၚလာ ၅၀ ျဖင့္ စတင္ပ်ံသန္းမည္ဟု သိရသည္။
“ဘန္ေကာက္-ေနျပည္ေတာ္ ခရီးစဥ္ ေျပးဆဲြရျခင္းက အေရွ႕ေတာင္အာရွ အားကစားပဲြေတာ္ကို အဓိက ရည္ရြယ္ပါတယ္။ ဒီခရီးစဥ္ကို Air Bus A 320 ေလယာဥ္ အသစ္မ်ားနဲ႔ ပ်ံသန္းေျပးဆဲြ ေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္” ဟု Asia ေလေၾကာင္းလိုင္း၏ အမႈေဆာင္ အရာရွိခ်ဳပ္က ေျပာၾကားသည္။
Asia ေလေၾကာင္းလိုင္းသည္ ရန္ကုန္-ဘန္ေကာက္ ခရီးစဥ္အား ေန႔စဥ္သံုးႀကိမ္၊ ဘန္ေကာက္-မႏၲေလး ခရီးစဥ္အား ေန႔စဥ္၊ ရန္ကုန္-ကြာလာလမ္ပူ ခရီးစဥ္အား ေန႔စဥ္ပ်ံသန္း ေျပးဆဲြလ်က္ရွိသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး ၿမိဳ႕ေတာ္ျဖစ္သည့္ ေနျပည္ေတာ္တြင္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီးအား တ႐ုတ္ျပည္သူ႔ သမၼတႏိုင္ငံမွ Buyer Credit (၀ယ္သူ ေခ်းေငြစနစ္) ျဖင့္ ျမန္မာအစိုးရႏွင့္ Export Import Bank of China တို႔မ loan Aggrement ကို လက္မွတ္ေရးထိုးၿပီး စီမံကိန္း လုပ္ငန္း အဆင့္ (၁) အား အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ ရြက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ေလဆိပ္ အေဆာက္အအံု (ေျပးလမ္း တန္ဖိုးမပါ) အား အေမရိကန္ေဒၚလာ ၂၃၅ ဒသမ ၁၈၁ သန္းေက်ာ္ အကုန္အက်ခံ တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၁၉ ရက္တြင္ စတင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ကာ ေျမျပင္ ၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားကို Pioneer Aerodrome ကုမၸဏီမွ တာ၀န္ယူ ေဆာင္ရြက္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။
ေနျပည္ေတာ္ ေလဆိပ္သည္ စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့ခ်ိန္တြင္ ႏိုင္ငံတ ကာ ေလေၾကာင္း လိုင္း မ်ား ဆင္းသက္ အသံုးျပဳႏိုင္ျခင္း မရွိေသးဘဲ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၊ ဧၿပီ ၁ ရက္မွသာ ႏိုင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား အသံုးျပဳရန္ အဆင္သင့္ ျဖစ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ႏိုင္ငံအသီးသီးမွ ဧည့္သည္မ်ား၏ ခရီးစဥ္မ်ား၊ စင္းလံုးငွား ခရီးစဥ္မ်ားသာ ဆင္းသက္ေနသည့္ ေနျပည္ေတာ္ ေလဆိပ္ကို ျမင္ေတြ႔ရစဥ္
Eleven Media Group

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...