Created on Wednesday, 30 October 2013
ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈ ပုံမွန္ျဖစ္ေလ့ ရွိေနသည့္ သွ်င္ပါကူ ေဆးခန္းေရွ႕အား ေအာက္တုိဘာ၂၉ ရက္ ေန႔လယ္ပုိင္းက ေတြ႕ရစဥ္
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္္ဆို႔မႈမ်ား ဆိုးရြားလာျခင္းေၾကာင့္ ၂၅၀၀ စတုရန္းေပ (ေပ ၅၀ ပတ္လည္) တြင္ အသစ္ေဆာက္လုပ္မည့္ အေဆာက္အအံုမ်ားတြင္ ကားပါကင္မ်ား ထည့္သြင္းေစၿပီး တင္းက်ပ္စြာ စစ္ေဆးေနေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ အေဆာက္အအံုဌာနမွ ဌာနမွဴး ဦးေမာင္ေမာင္ေဇာ္က ေအာက္တိုဘာ ၂၉ ရက္တြင္ ေျပာၾကားသည္။
"ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ ေန႔စဥ္ခံစား ေနရတာက ကားပိတ္ဆို႔မႈပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေပ ၅၀ ပတ္လည္ ေျမကြက္မွာ ဘယ္လိုအေဆာက္အအံုမ်ိဳးပဲ အသစ္ေဆာက္ေဆာက္ ကားပါကင္ကို မျဖစ္မေန တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ ထည့္ခိုင္းပါတယ္။ အခုဆိုရင္ ေရွာ့ပင္းေမာလ္ေတြေရွ႕မွာ ကားေတြပိတ္တယ္။ ကမၻာေအး ဂမုန္းပြင့္ေရွ႕၊ ေတာ္၀င္စင္တာ ေရွ႕တို႔မွာ ယာဥ္ထိန္းရဲေတြေတာင္ မႏိုင္ေတာ့ဘူး။ တာေမြက သွ်င္ပါကူ ေဆးခန္းေရွ႕မွာလည္း ကားေတြပိတ္ေနပါတယ္" ဟု ၎ကေျပာၾကားသည္။
အသစ္ေဆာက္မည့္ အေဆာက္အအံုမ်ားတြင္ ကားပါကင္အား အေဆာက္အအံု၏ ေျမညီထပ္တြင္ျဖစ္ေစ၊ ေျမေအာက္ထပ္တြင္ျဖစ္ေစ၊ ေဘးေျမကြက္လြတ္ ရွိပါက ေျမကြက္လြတ္တြင္ျဖစ္ေစ အဆင္ေျပသည့္ ေနရာ၌ ထည့္သြင္းရန္ သတ္မွတ္ထားၿပီး အဆိုပါ သတ္မွတ္ခ်က္ကို ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္မွ စတင္ကာ သတ္မွတ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ လမ္းမ်ား၏ အေနအထားႏွင့္ ယာဥ္အစီးေရ မမွ်တျခင္း၊ ယာဥ္ရပ္နားႏိုင္သည့္ ကားပါကင္မ်ား မရွိျခင္း၊ လမ္းမ်ားေပၚတြင္ စည္းကမ္းမဲ့ ယာဥ္ရပ္နားမႈ အခ်ဳိ႕ေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္္ဆို႔မႈမ်ား ဆိုးရြားစြာ ျဖစ္ေပၚေနျခင္းျဖစ္ၿပီး အေဆာက္အအံုမ်ားတြင္လည္း အခန္းပမာဏႏွင့္ လံုေလာက္သည့္ ကားပါကင္မ်ား မရွိေသးေၾကာင္း သိရသည္။ ယင္းကိစၥအား ေျဖရွင္းရန္ ယာဥ္ရပ္နားစခန္း အသစ္မ်ား ထပ္မံတည္ေဆာက္မည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွ ယခင္ထုတ္ျပန္ ထားခဲ့ေသာ္လည္း အေကာင္အထည္ ေဖာ္ႏိုင္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာ႐ႈပ္ေထြးမႈမ်ား မရွိေစေရးႏွင့္ ယာဥ္ရပ္နားရန္ ေနရာမ်ား တည္ေဆာက္ရန္ က်ပ္သန္း ၇၅၀ ကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၏ ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာႏွစ္ ျဖည့္စြက္ခြင့္ျပဳေငြအျဖစ္ စက္တင္ဘာလအတြင္း ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ ပထမအႀကိမ္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ ဆ႒မပံုမွန္ အစည္းအေ၀းမွ ခြင့္ျပဳေပးခဲ့သည္။
EMG
ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈ ပုံမွန္ျဖစ္ေလ့ ရွိေနသည့္ သွ်င္ပါကူ ေဆးခန္းေရွ႕အား ေအာက္တုိဘာ၂၉ ရက္ ေန႔လယ္ပုိင္းက ေတြ႕ရစဥ္
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္္ဆို႔မႈမ်ား ဆိုးရြားလာျခင္းေၾကာင့္ ၂၅၀၀ စတုရန္းေပ (ေပ ၅၀ ပတ္လည္) တြင္ အသစ္ေဆာက္လုပ္မည့္ အေဆာက္အအံုမ်ားတြင္ ကားပါကင္မ်ား ထည့္သြင္းေစၿပီး တင္းက်ပ္စြာ စစ္ေဆးေနေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ အေဆာက္အအံုဌာနမွ ဌာနမွဴး ဦးေမာင္ေမာင္ေဇာ္က ေအာက္တိုဘာ ၂၉ ရက္တြင္ ေျပာၾကားသည္။
"ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ ေန႔စဥ္ခံစား ေနရတာက ကားပိတ္ဆို႔မႈပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေပ ၅၀ ပတ္လည္ ေျမကြက္မွာ ဘယ္လိုအေဆာက္အအံုမ်ိဳးပဲ အသစ္ေဆာက္ေဆာက္ ကားပါကင္ကို မျဖစ္မေန တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ ထည့္ခိုင္းပါတယ္။ အခုဆိုရင္ ေရွာ့ပင္းေမာလ္ေတြေရွ႕မွာ ကားေတြပိတ္တယ္။ ကမၻာေအး ဂမုန္းပြင့္ေရွ႕၊ ေတာ္၀င္စင္တာ ေရွ႕တို႔မွာ ယာဥ္ထိန္းရဲေတြေတာင္ မႏိုင္ေတာ့ဘူး။ တာေမြက သွ်င္ပါကူ ေဆးခန္းေရွ႕မွာလည္း ကားေတြပိတ္ေနပါတယ္" ဟု ၎ကေျပာၾကားသည္။
အသစ္ေဆာက္မည့္ အေဆာက္အအံုမ်ားတြင္ ကားပါကင္အား အေဆာက္အအံု၏ ေျမညီထပ္တြင္ျဖစ္ေစ၊ ေျမေအာက္ထပ္တြင္ျဖစ္ေစ၊ ေဘးေျမကြက္လြတ္ ရွိပါက ေျမကြက္လြတ္တြင္ျဖစ္ေစ အဆင္ေျပသည့္ ေနရာ၌ ထည့္သြင္းရန္ သတ္မွတ္ထားၿပီး အဆိုပါ သတ္မွတ္ခ်က္ကို ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္မွ စတင္ကာ သတ္မွတ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ လမ္းမ်ား၏ အေနအထားႏွင့္ ယာဥ္အစီးေရ မမွ်တျခင္း၊ ယာဥ္ရပ္နားႏိုင္သည့္ ကားပါကင္မ်ား မရွိျခင္း၊ လမ္းမ်ားေပၚတြင္ စည္းကမ္းမဲ့ ယာဥ္ရပ္နားမႈ အခ်ဳိ႕ေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္္ဆို႔မႈမ်ား ဆိုးရြားစြာ ျဖစ္ေပၚေနျခင္းျဖစ္ၿပီး အေဆာက္အအံုမ်ားတြင္လည္း အခန္းပမာဏႏွင့္ လံုေလာက္သည့္ ကားပါကင္မ်ား မရွိေသးေၾကာင္း သိရသည္။ ယင္းကိစၥအား ေျဖရွင္းရန္ ယာဥ္ရပ္နားစခန္း အသစ္မ်ား ထပ္မံတည္ေဆာက္မည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွ ယခင္ထုတ္ျပန္ ထားခဲ့ေသာ္လည္း အေကာင္အထည္ ေဖာ္ႏိုင္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာ႐ႈပ္ေထြးမႈမ်ား မရွိေစေရးႏွင့္ ယာဥ္ရပ္နားရန္ ေနရာမ်ား တည္ေဆာက္ရန္ က်ပ္သန္း ၇၅၀ ကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၏ ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာႏွစ္ ျဖည့္စြက္ခြင့္ျပဳေငြအျဖစ္ စက္တင္ဘာလအတြင္း ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ ပထမအႀကိမ္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးလႊတ္ေတာ္ ဆ႒မပံုမွန္ အစည္းအေ၀းမွ ခြင့္ျပဳေပးခဲ့သည္။
EMG
0 comments:
Post a Comment