Created on Tuesday, 10 September 2013
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္းပုိင္း တစ္ေနရာအား ကမာရြတ္ ၿမဳိ႕နယ္အတြင္း ေတြ႕ရစဥ္
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားမ်ား အရွိန္ႏႈန္းျမႇင့္ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ရန္ ရန္ကုန္ရထားလမ္းပုိင္းကို ရာႏႈန္းျပည့္ ျပင္ဆင္မည္္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာန၊ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနမွ လက္ေထာက္အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာ ဦးေမာင္ေမာင္သန္းက ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားမွာ ယခင္ကထက္ အသုံးျပဳမႈႏႈန္း မ်ားျပားလာသည့္အတြက္ ရထားမ်ား၏ အရွိန္ႏႈန္း ျမႇင့္တင္မႈမ်ားႏွင့္ ၀န္ေဆာင္မႈ အပုိင္းမ်ား ျမႇင့္တင္ျခင္းတုိ႔ ျပဳလုပ္ရန္ စီစဥ္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းသုိ႔ ျပဳလုပ္ရာတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံႏွင့္ ၂၀၁၃ မတုိင္မီ ကတည္းက သေဘာတူညီထားခ်က္အရ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္း၏ စနစ္မ်ားကုိ အဓိကထား ျပဳလုပ္ရန္ ပါရွိခဲ့သည့္အျပင္ အနာဂတ္ စီမံကိန္းမ်ားအရ ျဖတ္လမ္းက်ယ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထု႔ိျပင္ လက္ရွိရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္လမ္း ဒီဇုိင္းကို အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရးဆြဲ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း . . . . .
ဦးေမာင္ေမာင္သန္းက "အရွိန္ျမႇင့္တင္ဖုိ႔ကို အခုစလုပ္ေနၿပီလုိ႔ေတာင္ ေျပာလုိ႔ရတယ္။ အဓိကေတာ့ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္းစနစ္ကုိ ေသေသခ်ာခ်ာနဲ႔ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ေအာင္ ျပဳျပင္တာပါပဲ" ဟု ေျပာၾကားသည္။
ယင္းသုိ႔ ျပဳလုပ္ရာတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံႏွင့္ ၂၀၁၃ မတုိင္မီ ကတည္းက သေဘာတူညီထားခ်က္အရ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္း၏ စနစ္မ်ားကုိ အဓိကထား ျပဳလုပ္ရန္ ပါရွိခဲ့သည့္အျပင္ အနာဂတ္ စီမံကိန္းမ်ားအရ ျဖတ္လမ္းက်ယ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထု႔ိျပင္ လက္ရွိရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္လမ္း ဒီဇုိင္းကို အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရးဆြဲ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
၎အျပင္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္း စီမံကိန္းအျပင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ၏ Main Plan အရ သီလ၀ါ ဆိပ္ကမ္းအထိ ေဖာက္လုပ္မည္ဟု ပါရိွေၾကာင္း မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာနမွ ႐ုံးအဖြဲ႕မွဴး ဦး၀င္းေနာင္က ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္းႏွင့္ ေနာင္လာမည့္ ရထားလမ္း စီမံကိန္းမ်ားတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ အတုိးႏႈန္း သက္သာေသာ ေခ်းေငြမ်ားကုိလည္း ထုတ္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလုိင္းေပါင္း ၂၁ လုိင္းရွိၿပီး ငါးမိနစ္လွ်င္ တစ္ႀကိမ္ထြက္ရွိေနၿပီး တစ္ေန႔လွ်င္ ေခါက္ေရ ၂၀၀ တြင္ လူဦးေရ တစ္သိန္းေက်ာ္မွာ အသုံးျပဳေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္းပုိင္း တစ္ေနရာအား ကမာရြတ္ ၿမဳိ႕နယ္အတြင္း ေတြ႕ရစဥ္
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္ ရထားမ်ား အရွိန္ႏႈန္းျမႇင့္ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ရန္ ရန္ကုန္ရထားလမ္းပုိင္းကို ရာႏႈန္းျပည့္ ျပင္ဆင္မည္္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာန၊ အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနမွ လက္ေထာက္အေထြေထြ မန္ေနဂ်ာ ဦးေမာင္ေမာင္သန္းက ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားမွာ ယခင္ကထက္ အသုံးျပဳမႈႏႈန္း မ်ားျပားလာသည့္အတြက္ ရထားမ်ား၏ အရွိန္ႏႈန္း ျမႇင့္တင္မႈမ်ားႏွင့္ ၀န္ေဆာင္မႈ အပုိင္းမ်ား ျမႇင့္တင္ျခင္းတုိ႔ ျပဳလုပ္ရန္ စီစဥ္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းသုိ႔ ျပဳလုပ္ရာတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံႏွင့္ ၂၀၁၃ မတုိင္မီ ကတည္းက သေဘာတူညီထားခ်က္အရ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္း၏ စနစ္မ်ားကုိ အဓိကထား ျပဳလုပ္ရန္ ပါရွိခဲ့သည့္အျပင္ အနာဂတ္ စီမံကိန္းမ်ားအရ ျဖတ္လမ္းက်ယ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထု႔ိျပင္ လက္ရွိရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္လမ္း ဒီဇုိင္းကို အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရးဆြဲ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း . . . . .
ဦးေမာင္ေမာင္သန္းက "အရွိန္ျမႇင့္တင္ဖုိ႔ကို အခုစလုပ္ေနၿပီလုိ႔ေတာင္ ေျပာလုိ႔ရတယ္။ အဓိကေတာ့ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္းစနစ္ကုိ ေသေသခ်ာခ်ာနဲ႔ အေကာင္းဆုံးျဖစ္ေအာင္ ျပဳျပင္တာပါပဲ" ဟု ေျပာၾကားသည္။
ယင္းသုိ႔ ျပဳလုပ္ရာတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံႏွင့္ ၂၀၁၃ မတုိင္မီ ကတည္းက သေဘာတူညီထားခ်က္အရ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္း၏ စနစ္မ်ားကုိ အဓိကထား ျပဳလုပ္ရန္ ပါရွိခဲ့သည့္အျပင္ အနာဂတ္ စီမံကိန္းမ်ားအရ ျဖတ္လမ္းက်ယ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထု႔ိျပင္ လက္ရွိရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္လမ္း ဒီဇုိင္းကို အေျချပဳကာ ျပဳျပင္ေရးဆြဲ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
၎အျပင္ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္း စီမံကိန္းအျပင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံ၏ Main Plan အရ သီလ၀ါ ဆိပ္ကမ္းအထိ ေဖာက္လုပ္မည္ဟု ပါရိွေၾကာင္း မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာနမွ ႐ုံးအဖြဲ႕မွဴး ဦး၀င္းေနာင္က ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ပတ္ ရထားလမ္းႏွင့္ ေနာင္လာမည့္ ရထားလမ္း စီမံကိန္းမ်ားတြင္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ အတုိးႏႈန္း သက္သာေသာ ေခ်းေငြမ်ားကုိလည္း ထုတ္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေျပးဆြဲေနေသာ ၿမဳိ႕ပတ္ရထားလုိင္းေပါင္း ၂၁ လုိင္းရွိၿပီး ငါးမိနစ္လွ်င္ တစ္ႀကိမ္ထြက္ရွိေနၿပီး တစ္ေန႔လွ်င္ ေခါက္ေရ ၂၀၀ တြင္ လူဦးေရ တစ္သိန္းေက်ာ္မွာ အသုံးျပဳေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
0 comments:
Post a Comment