ေအာင္မဂၤလာအေ၀းေျပးကား၀င္း ဆိုက္ေရာက္ေဆာင္ကို ေတြ႔ရစဥ္
ေအာင္မဂၤလာအေဝးေျပးဝင္း၌ အေဝးေျပးဆုိက္ေရာက္ကြင္းကဲ့သို႔ ပင္မထြက္ခြာဂိတ္ ေဆာက္လုပ္ရန္ ေျမဧကေျခာက္ဧကခန္႔ လ်ာထားၿပီး လုပ္ကိုင္လုိသည့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအား သက္ဆုိင္ရာဌာန အဆင့္ဆင့္မွ စိစစ္ေရြးခ်ယ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၊ အခြန္ဌာနမွ ဌာနခြဲမွဴးဦးေဇာ္မင္း၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။
“ပင္မထြက္ခြာဂိတ္ေဆာက္ဖို႔ အခုလက္ရွိမွာ ကုမၸဏီႏွစ္ခုကေန သူတို႔လုပ္မယ့္ စီမံကိန္း အစီအစဥ္ေတြ တင္ျပထားတာရွိတယ္။ ဒီအေဝးေျပးဝင္းထဲမွာ ျမန္မာျပည္အႏွံ႔ ေျပးဆြဲေနတဲ့ ကားလိုင္းေပါင္း ၂ဝဝ ေက်ာ္ေလာက္ရွိေတာ့ အဲဒီကားေတြအားလုံးကို တစ္ခ်ိန္တစ္ၿပိဳင္ထဲမွာ ထြက္ႏိုင္ဖို႔ဆိုတာ ေသခ်ာေလ့လာ သုံးသပ္မႈေတြလုပ္ထားဖို႔ လုိပါတယ္။ ႏုိင္ငံတကာနည္းတူ အဆင့္ျမင့္တဲ့ရပ္နားကြင္း၊ ထြက္ခြာဂိတ္၊ လက္မွတ္႐ုံေတြကို စနစ္တက် ေဆာက္လုပ္ရမွာျဖစ္လုိ႔ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမႈ ႀကီးပါတယ္။ လုပ္ကိုင္လိုတဲ့ ကုမၸဏီေတြရဲ႕ Proposal ေတြ၊ Presentation ေတြကိုၾကည့္ၿပီး တုိင္းေဒသႀကီး အဆင့္ဆင့္ကေနမွ စိစစ္ၿပီး ေရြးခ်ယ္သြားမွာပါ” ဟု ဦးေဇာ္မင္းကဆိုသည္။
ထိုပင္မထြက္ခြာဂိတ္ တည္ေဆာက္ရန္ေျမေနရာအား အေဝးေျပးဝင္းရွိ ဒနင္း႐ိုးေခ်ာင္းႏွင့္ ဒနင္း႐ိုးေခ်ာင္း ပတ္လမ္းၾကား ေျမေနရာအား လ်ာထားၿပီး အဆိုပါ စီမံကိန္းအား အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ ကြင္းအတြင္းရွိ ကားဂိတ္မ်ားႏွင့္ ညိႇႏႈိင္းေဆာက္လုပ္ ေဆာင္ရြက္သြားရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ ပင္မထြက္ခြာဂိတ္ တည္ေဆာက္ၿပီးစီးပါက ျမန္မာျပည္အႏ႔ွံ ထြက္ခြာမည့္ ကားလက္မွတ္မ်ားကို တစ္ေနရာတည္းတြင္ ဝယ္ယူရရွိႏိုင္ျခင္း၊ ကားခေစ်းႏႈန္းထားမ်ား မွန္ကန္ျခင္းႏွင့္ ခရီးသည္မ်ားအတြက္ လုံျခံဳမႈပိုမိုရရွိႏုိင္ရန္ ေမွ်ာ္မွန္းထားေၾကာင္း သိရသည္။ လက္ရွိတြင္ အသုံးျပဳေနသည့္ ေအာင္မဂၤလာ အေဝးေျပးဝင္းရွိ အေဝးေျပးဆုိက္ေရာက္ကားကြင္း (High-Way Bus Arrival) ကို Myint and Paing Co.Ltd ႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီတုိ႔ ပူးေပါင္းကာ BOT စနစ္ျဖင့္ ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီမွ စတင္ေဆာက္လုပ္ခဲ့ၿပီး ဩဂုတ္လမွစတင္၍ စမ္းသပ္အသုံးျပဳခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
0 comments:
Post a Comment