Created on Sunday, 13 October 2013
ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီးအတြင္း ေမာင္းႏွင္ေနေသာ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္အခ်ဳိ႕အား ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ေအာင္မ်ဳိးသန္႔)
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲရန္ လ်ာထားေသာ အျမန္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း BRT စနစ္တြင္ ၀င္ေရာက္လုပ္ကိုင္လိုသည့္ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီ ငါးခုအထိ ရွိေနေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မွ သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ မႈမ်ားေၾကာင့္ ခရီးသြားျပည္သူမ်ား အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ဘတ္စ္ကား စီးနင္းေနရေၾကာင္း၊ ယင္းသို႔ အခ်ိန္ၾကာျမင့္မႈကို ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ရန္အတြက္ အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္ကို ေဖာ္ေဆာင္ရန္ စီစဥ္ေနရာ ယင္းအတြက္ ပုဂၢလိယာဥ္လိုင္း တစ္ခုျဖစ္သည့္ ေမတၱာလိႈင္း အပါအ၀င္ ကုမၸဏီငါးခုက ၀င္ေရာက္လုပ္ကိုင္လိုသည္ဟု အဆိုျပဳစာ တင္ျပထားျခင္း ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။ တင္ျပထားသည့္ ပုဂၢလိ ကုမၸဏီမ်ားကို အတိအက် မသိရေသာ္လည္း ကုမၸဏီမ်ားဘက္မွ အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္အတြက္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈမ်ားစြာ ျပဳလုပ္ရန္ အဆိုျပဳ တင္ျပထားသည္ဟု ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မွ သိရသည္။
အဆိုျပဳ တင္ျပလာသည့္ ကုမၸဏီ ငါးခုအနက္ ေမတၱာလိႈင္း ယာဥ္လိုင္းမွ အေမရိကန္ေဒၚလာ ခုနစ္သန္းခန္႔ အသံုးျပဳမည္ဟုလည္း ထုတ္ျပန္ထားသည္။
အျမန္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္အား ျပည္ေထာင္စု အစိုးရအဖြဲ႕၏ လမ္းညႊန္မႈျဖင့္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕က အေကာင္အထည္ ေဖာ္မည္ျဖစ္ရာ ယင္းကိုအျမန္ဆံုး အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ ရည္မွန္းထားေၾကာင္း၊ အျမန္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္အတြက္ မွတ္တိုင္မ်ား သီးသန္႔သတ္မွတ္ျခင္း၊ မီးပြိဳင့္စနစ္မ်ားကို ျပင္ဆင္ျခင္းႏွင့္ ေျပးဆြဲမည့္ ေျခာက္လမ္းသြားလမ္း ေရြးခ်ယ္မႈမ်ားကို ျပဳလုပ္ရမည္ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ေျခာက္လမ္းသြား လမ္းတစ္ခုျဖစ္ေသာ ျပည္လမ္းေပၚတြင္ ကနဦးေျပးဆြဲရန္ လ်ာထားသည္။
သို႔ေသာ္ အျခားလမ္းမ်ားတြင္ ေျပးဆြဲရန္မွာမူ ယခုလက္ရွိ လမ္းအေနအထားႏွင့္ အဆင္မေျပႏိုင္ဘဲ လမ္းခ်ဲ႕ထြင္ျခင္းမ်ား၊ ျပဳျပင္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ လိုအပ္မည္ဟု သံုးသပ္ေနၾကသည္။
အျမန္ ဘတ္စ္ကားလိုင္းမ်ားသည္ သံုးမိနစ္တစ္ႀကိမ္စီ ေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္ေနၿပီး အသံုးျပဳမည့္ ယာဥ္မ်ားမွာလည္း အဆင့္မီ ယာဥ္မ်ားျဖစ္ကာ ယာဥ္မ်ားေပၚတြင္ Air Con စနစ္ ပါ၀င္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယာဥ္စီးခကိုလည္း အမ်ားျပည္သူ ၀န္ထုပ္၀န္ပိုး မျဖစ္ႏိုင္ေစရန္ သတ္မွတ္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မွ သိရသည္။
ယင္းစနစ္အား ယခုႏွစ္အတြင္း အေကာင္အထည္ ေဖာ္မည္ဆိုေသာ္လည္း စနစ္အတြက္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ မ်ားျပားမည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ယခုႏွစ္အတြင္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ မလြယ္ကူေသးေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီးအတြင္း ေမာင္းႏွင္ေနေသာ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္အခ်ဳိ႕အား ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ေအာင္မ်ဳိးသန္႔)
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲရန္ လ်ာထားေသာ အျမန္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း BRT စနစ္တြင္ ၀င္ေရာက္လုပ္ကိုင္လိုသည့္ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီ ငါးခုအထိ ရွိေနေၾကာင္း ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မွ သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ မႈမ်ားေၾကာင့္ ခရီးသြားျပည္သူမ်ား အခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာ ဘတ္စ္ကား စီးနင္းေနရေၾကာင္း၊ ယင္းသို႔ အခ်ိန္ၾကာျမင့္မႈကို ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ရန္အတြက္ အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္ကို ေဖာ္ေဆာင္ရန္ စီစဥ္ေနရာ ယင္းအတြက္ ပုဂၢလိယာဥ္လိုင္း တစ္ခုျဖစ္သည့္ ေမတၱာလိႈင္း အပါအ၀င္ ကုမၸဏီငါးခုက ၀င္ေရာက္လုပ္ကိုင္လိုသည္ဟု အဆိုျပဳစာ တင္ျပထားျခင္း ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။ တင္ျပထားသည့္ ပုဂၢလိ ကုမၸဏီမ်ားကို အတိအက် မသိရေသာ္လည္း ကုမၸဏီမ်ားဘက္မွ အျမန္ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္အတြက္ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈမ်ားစြာ ျပဳလုပ္ရန္ အဆိုျပဳ တင္ျပထားသည္ဟု ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မွ သိရသည္။
အဆိုျပဳ တင္ျပလာသည့္ ကုမၸဏီ ငါးခုအနက္ ေမတၱာလိႈင္း ယာဥ္လိုင္းမွ အေမရိကန္ေဒၚလာ ခုနစ္သန္းခန္႔ အသံုးျပဳမည္ဟုလည္း ထုတ္ျပန္ထားသည္။
အျမန္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္အား ျပည္ေထာင္စု အစိုးရအဖြဲ႕၏ လမ္းညႊန္မႈျဖင့္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕က အေကာင္အထည္ ေဖာ္မည္ျဖစ္ရာ ယင္းကိုအျမန္ဆံုး အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ ရည္မွန္းထားေၾကာင္း၊ အျမန္ ဘတ္စ္ကားလိုင္း စနစ္အတြက္ မွတ္တိုင္မ်ား သီးသန္႔သတ္မွတ္ျခင္း၊ မီးပြိဳင့္စနစ္မ်ားကို ျပင္ဆင္ျခင္းႏွင့္ ေျပးဆြဲမည့္ ေျခာက္လမ္းသြားလမ္း ေရြးခ်ယ္မႈမ်ားကို ျပဳလုပ္ရမည္ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ေျခာက္လမ္းသြား လမ္းတစ္ခုျဖစ္ေသာ ျပည္လမ္းေပၚတြင္ ကနဦးေျပးဆြဲရန္ လ်ာထားသည္။
သို႔ေသာ္ အျခားလမ္းမ်ားတြင္ ေျပးဆြဲရန္မွာမူ ယခုလက္ရွိ လမ္းအေနအထားႏွင့္ အဆင္မေျပႏိုင္ဘဲ လမ္းခ်ဲ႕ထြင္ျခင္းမ်ား၊ ျပဳျပင္ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ လိုအပ္မည္ဟု သံုးသပ္ေနၾကသည္။
အျမန္ ဘတ္စ္ကားလိုင္းမ်ားသည္ သံုးမိနစ္တစ္ႀကိမ္စီ ေျပးဆြဲရန္ စီစဥ္ေနၿပီး အသံုးျပဳမည့္ ယာဥ္မ်ားမွာလည္း အဆင့္မီ ယာဥ္မ်ားျဖစ္ကာ ယာဥ္မ်ားေပၚတြင္ Air Con စနစ္ ပါ၀င္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယာဥ္စီးခကိုလည္း အမ်ားျပည္သူ ၀န္ထုပ္၀န္ပိုး မျဖစ္ႏိုင္ေစရန္ သတ္မွတ္ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မွ သိရသည္။
ယင္းစနစ္အား ယခုႏွစ္အတြင္း အေကာင္အထည္ ေဖာ္မည္ဆိုေသာ္လည္း စနစ္အတြက္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ရန္ မ်ားျပားမည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ယခုႏွစ္အတြင္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ရန္ မလြယ္ကူေသးေၾကာင္း သိရသည္။
0 comments:
Post a Comment