Tuesday, 12 November 2013
ဦးေခါင္းတြင္ ဖုန္းႏွင့္တြဲကာ ဝတ္ဆင္ၿပီး တပ္ဆင္ထားသူ၏ အျမင္ႏွင့္ ခံစားခ်က္မ်ားကို မွတ္တမ္းတင္ ေပးထားႏိုင္သည့္ Neurocam ဆိုသည့္ ပစၥည္းတစ္မ်ဳိးကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ယိုကိုဟားမားၿမိဳ႕တြင္ က်င္းပ သည့္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ လူသားအား႐ုံခံစနစ္ ညီလာခံပြဲတြင္ လက္ေတြ႕ ျပသခဲ့သည္။
အဆိုပါနားၾကပ္တြင္ EEG ဆင္ဆာစနစ္မ်ား ထည့္သြင္းထားၿပီး ဦးေႏွာက္ကို တိုက္႐ိုက္ အာ႐ုံဖမ္းႏိုင္ကာ လူသားစိတ္ထဲတြင္ ျဖစ္ေပၚေနသည္မ်ားကို ျပန္လည္ ေဖာ္ထုတ္ျပႏိုင္ရန္ မွတ္တမ္း ယူထားႏိုင္သည္ဟု ျပပြဲတာဝန္ရွိသူမ်ားက ေျပာၾကားသည္။
ထို Neuroncam နားၾကပ္ကို iPhone ႏွင့္ တြဲသုံးႏိုင္ၿပီး ထည့္သြင္းထားသည့္ ေဆာ့ဖ္ဝဲက အေထာက္အကူ ျပဳေပးမည္ ျဖစ္သည္။
ဦးေႏွာက္အတြင္း ျဖစ္ေပၚေနသည့္ စိတ္ကူးမ်ားကို ဖုန္းကင္မရာက ငါးစကၠန္႔စာ GIF ဖိုင္ အမ်ဳိးအစားျဖင့္ မွတ္တမ္း ယူထားႏိုင္သည္။ မွတ္တမ္း အားလုံးကို အယ္လ္ဘန္ တစ္ခုတြင္ ျပန္ေပါင္းၿပီး ဆက္စပ္ၾကည့္႐ႈကာ လူတစ္ေယာက္၏ စိတ္ဝင္စားမႈကို ေဖာ္ထုတ္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျပပြဲတြင္ လက္ေတြ႕ ျပသခဲ့ၾကသည္။
စတိုးဆိုင္မ်ားတြင္ ထိုပစၥည္းမ်ားကို တပ္ဆင္လာမည္ ဆိုပါက ေစ်းဝယ္သူမ်ားသည္ မည္သည့္ ပစၥည္းအေပၚ စိတ္ဝင္စားမႈမ်ား ရွိေၾကာင္း မွတ္တမ္း ယူထားႏိုင္သျဖင့္ B2B ဟုေခၚသည့္ စီးပြားေရး ဆက္သြယ္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားအတြက္ အေထာက္အကူ ျပဳႏိုင္ေၾကာင္း သိပၸံပညာရွင္ ကာနနာကာႏိုက ေျပာၾကားသည္။
ဦးေခါင္းတြင္ ဖုန္းႏွင့္တြဲကာ ဝတ္ဆင္ၿပီး တပ္ဆင္ထားသူ၏ အျမင္ႏွင့္ ခံစားခ်က္မ်ားကို မွတ္တမ္းတင္ ေပးထားႏိုင္သည့္ Neurocam ဆိုသည့္ ပစၥည္းတစ္မ်ဳိးကို ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ယိုကိုဟားမားၿမိဳ႕တြင္ က်င္းပ သည့္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ လူသားအား႐ုံခံစနစ္ ညီလာခံပြဲတြင္ လက္ေတြ႕ ျပသခဲ့သည္။
အဆိုပါနားၾကပ္တြင္ EEG ဆင္ဆာစနစ္မ်ား ထည့္သြင္းထားၿပီး ဦးေႏွာက္ကို တိုက္႐ိုက္ အာ႐ုံဖမ္းႏိုင္ကာ လူသားစိတ္ထဲတြင္ ျဖစ္ေပၚေနသည္မ်ားကို ျပန္လည္ ေဖာ္ထုတ္ျပႏိုင္ရန္ မွတ္တမ္း ယူထားႏိုင္သည္ဟု ျပပြဲတာဝန္ရွိသူမ်ားက ေျပာၾကားသည္။
ထို Neuroncam နားၾကပ္ကို iPhone ႏွင့္ တြဲသုံးႏိုင္ၿပီး ထည့္သြင္းထားသည့္ ေဆာ့ဖ္ဝဲက အေထာက္အကူ ျပဳေပးမည္ ျဖစ္သည္။
ဦးေႏွာက္အတြင္း ျဖစ္ေပၚေနသည့္ စိတ္ကူးမ်ားကို ဖုန္းကင္မရာက ငါးစကၠန္႔စာ GIF ဖိုင္ အမ်ဳိးအစားျဖင့္ မွတ္တမ္း ယူထားႏိုင္သည္။ မွတ္တမ္း အားလုံးကို အယ္လ္ဘန္ တစ္ခုတြင္ ျပန္ေပါင္းၿပီး ဆက္စပ္ၾကည့္႐ႈကာ လူတစ္ေယာက္၏ စိတ္ဝင္စားမႈကို ေဖာ္ထုတ္ႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျပပြဲတြင္ လက္ေတြ႕ ျပသခဲ့ၾကသည္။
စတိုးဆိုင္မ်ားတြင္ ထိုပစၥည္းမ်ားကို တပ္ဆင္လာမည္ ဆိုပါက ေစ်းဝယ္သူမ်ားသည္ မည္သည့္ ပစၥည္းအေပၚ စိတ္ဝင္စားမႈမ်ား ရွိေၾကာင္း မွတ္တမ္း ယူထားႏိုင္သျဖင့္ B2B ဟုေခၚသည့္ စီးပြားေရး ဆက္သြယ္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားအတြက္ အေထာက္အကူ ျပဳႏိုင္ေၾကာင္း သိပၸံပညာရွင္ ကာနနာကာႏိုက ေျပာၾကားသည္။
0 comments:
Post a Comment