Thursday, December 5, 2013

Miley Cyrus နဲ႔ Demi Lovato တို႔က သူ႔ကိုေဆးေျခာက္နဲ႔မိတ္ဆက္ေပးခဲ့တာလို႔ေျပာလို္က္တဲ့ Joe Jonas





ျပီးခဲ့တဲ့လေတြအတြင္း မူးယစ္ေဆး၀ါးဆိုင္ရာေကာလဟာလေတြနဲ႔ စိတ္အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္ခဲ့ရတဲ့ Joe Jonas ဟာ ပထမဆံုးအၾကိမ္ ေဆးေျခာက္သံုးစြဲခဲ့မႈနဲ႔ သူ႔ကိုသံုးစြဲေစခဲ့တဲ့ နာမည္ၾကီးမိန္းကေလးႏွစ္ေယာက္ အေၾကာင္းကို ေျပာျပပါတယ္။ “ပထမဆံုးအၾကိမ္ကြ်န္ေတာ္ ေဆးေျခာက္ကို Demi, Miley တို႔နဲ႔အတူသံုးခဲ့တာပါ။ ၁၇၊၁၈ ေလာက္ပဲ႐ွိမွာေပါ့။ သူတို႔ကေျပာပါတယ္။ စမ္းၾကည့္လိုက္ပါတဲ့။ အဲဒီ့ေတာ့ကြ်န္ေတာ္လဲစမ္းသပ္ၾကည့္ေတာ့တာေပါ့။ ျပီးေတာ့အဆင္ေျပပါတယ္။ ေနာက္ထပ္အဲဒီလိုမ်ိဳးမၾကာခဏေတာ့ ေဆးေျခာက္မသံုးျဖစ္ေတာ့ဘူးေပါ့” လို႔ Vulture မဂၢဇင္းနဲ႔အင္တာဗ်ဴးမွာေျပာပါတယ္။ Lovato နဲ႔ခ်စ္ၾကိဳက္ခဲ့တဲ့ Jonas က Lovato ဟာမူးယစ္ေဆးအလြဲသံုးေနခဲ့တာျဖစ္တာေၾကာင့္ သူမကိုကူညီေပးဖို႔သက္သက္သာ သူမအနားမွာ႐ွိေနခဲ့ရတာလို႔ေျပာပါတယ္။ “ကြ်န္ေတာ္တကယ္ပဲသူမအေၾကာင္းေတြနဲ႔ သူမ႐ုန္းကန္ေနရတဲ့ အရာေတြရဲ႕အစအဆံုးကိုသိဖို႔လိုလာပါတယ္။ မူးယစ္ေဆးအလြဲသံုးတာလိုဟာမ်ိဳးေပါ့။ သူမကိုကြ်န္ေတာ္ဂ႐ုစိုက္ေပးဖို႔လိုအပ္ေနတယ္လို႔ခံစားခဲ့ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္တစ္ခ်ိန္ထဲမွာပဲ ကြ်န္ေတာ္ကလိမ္ညာေနခဲ့ရတာပါ။ ကြ်န္ေတာ္မေပ်ာ္ခဲ့ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္သူ႔အတြက္လိမ္ညာေပးရမယ္လို႔ခံစားခဲ့ရပါတယ္။ သူမအကူအညီလိုေနခဲ့လို႔ေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္ အဲဒီ့အေၾကာင္းေျပာႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ကြ်န္ေတာ့္မွာကာကြယ္ေပးစရာ ႐ွိလို႔ေပါ့” လို႔ Jonas က ေျပာပါတယ္။ Jonas ကသူ႔လူပ်ိဳရည္ပ်က္ခဲ့တဲ့အေတြ႕အၾကံဳကိုလဲေျပာျပပါတယ္။ “ကြ်န္ေတာ္အသက္ ၂၀မွာ လူပ်ိဳရည္ပ်က္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီ့မတိုင္ခင္က ကြ်န္ေတာ္အျခားအရာေတြအကုန္လုပ္ဖူးခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္လိင္ပိုင္းဆိုင္ရာ active ျဖစ္တာေတာ့ အသက္၂၀က်မွပါ။ ကြ်န္ေတာ္လူမွန္ကိုေစာင့္စားခဲ့တဲ့အတြက္ ၀မ္းသာရပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ျပန္စဥ္းစားလိုက္ရင္ “ဒီေကာင္မေလးကေတာ့အ႐ူးပဲ။ သူနဲ႔ဘာမွမျဖစ္ခဲ့တာကိုငါေက်နပ္တယ္”လို႔ေတြးမိမွာပဲ။ Joe Jonas လူပ်ိဳရည္ပ်က္ခဲ့တယ္ဆိုတဲ့ အသက္ ၂၀ အ႐ြယ္တုန္းက သ႐ုပ္ေဆာင္မေလး Ashley Greene နဲ႔တြဲေနတာျဖစ္ပါတယ္။ Joe Jonas နဲ႔သူ႔ရဲ႕ညီအစ္ကိုေတြျဖစ္တဲ့ Nick နဲ႔ Kevin တို႔ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ Jonas Brothers အဖြဲ႕ဟာ ေအာက္တိုဘာလထဲမွာ ကြဲခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။ သူနဲ႔ သူ႔ရဲ႕ေကာင္မေလး Blanda Eggenschwiler တို႔ရဲ႕အခ်ိန္ျပည့္ပါတီဆင္ႏႊဲေနမႈေၾကာင့္ အဖြဲ႕ပ်က္ခဲ့ရတယ္ဆိုတဲ့ဲ့ စြပ္စြဲခ်က္ေတြကို Joe ကတုန္႔ျပန္ေျပာဆိုလိုက္ပါတယ္။ “ကြ်န္ေတာ့ဘ၀မွာ ဘိန္းျဖဴကိုတစ္ခါမွာ မထိဖူးပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ့္ေကာင္မေလးေရာေပါ့။ ဒါဟာကြ်န္ေတာ့္အတြက္ ရယ္စရာေကာင္းသလို စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္စရာလဲေကာင္းပါတယ္။ ဒီကိစၥက ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ကြ်န္ေတာ့္ေကာင္မေလးေၾကာင့္လို႔ေျပာရင္ကြ်န္ေတာ္စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ပါတယ္” လို႔ People မဂၢဇင္း ကိုေျပာပါတယ္။
Ref:starpulse

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...