Written by:
ေနျပည္ေတာ္သတင္းအဖြဲ႕
ျမန္မာႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္႐ံုးခြဲ (ေနျပည္ေတာ္) အား ဇန္န၀ါရီ ၂ ရက္က ဖြင့္လွစ္သည္ကို ေတြ႕ရစဥ္
ေနျပည္ေတာ္အပါအ၀င္ ျပည္နယ္ႏွင့္တိုင္းေဒသႀကီး ၁၅ ခုရွိ သတင္းရဲတပ္ဖြဲ႕ ဒုတပ္ဖြဲ႕ခြဲမွဴး႐ံုးစုိက္ရာ ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ား၌ ျမန္မာႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ထုတ္ေပးေရးအဖြဲ႕ ႐ံုးခြဲမ်ားကို ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီ ၂ ရက္တြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ ျပည္နယ္ႏွင့္တိုင္းေဒသႀကီးမ်ားတြင္ ေနထိုင္ေသာ ေဒသခံျပည္သူမ်ား အေနျဖင့္ ရန္ကုန္ႏွင့္ မႏၴေလးၿမိဳ႕မ်ားသို႔ သြားေရာက္ရန္ ခက္ခဲျခင္း၊ က်န္းမာေရး မေကာင္းသူမ်ားရွိျခင္း၊ ၀န္ထမ္းမ်ားအေနျဖင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ေလွ်ာက္ထားရာ၌ လြယ္ကူအဆင္ေျပေစရန္အတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီး ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ထုတ္ေပးေရးအဖြဲ႕ ႐ံုးခြဲမ်ားအား ဖြင့္လွစ္ေပးခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ေလွ်ာက္ထားလိုသူမ်ားသည္ သက္ဆိုင္ရာ ျမန္မာႏုိင္ငံကူးလက္မွတ္ ထုတ္ေပးေရးအဖြဲ႔ ႐ံုးခြဲမ်ားတြင္ မွတ္ပံုတင္မူရင္း၊ သန္းေခါင္စာရင္းမူရင္းႏွင့္ စုစုေပါင္းကုန္က်စရိတ္ က်ပ္ ၂၅၀၀၀ ကုန္က်မည္ျဖစ္ၿပီး သက္ဆိုင္ရာ ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ထုတ္ေပးသည့္ ႐ံုးခြဲမ်ားတြင္ စတင္ေလွ်ာက္ထားသည့္ေန႔မွ ၁၀ ရက္အတြင္း ျမန္မာႏုိင္ငံကူးလက္မွတ္မ်ား ထုတ္ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံရွိ ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ထုတ္ေပးသည့္ အမ်ိဳးအစားမ်ားမွာ အလည္သြားေရာက္မည့္သူမ်ား၊ အလုပ္အကိုင္ျဖင့္ သြားေရာက္မည့္သူမ်ား၊ ပညာသင္သြားေရာက္မည့္သူမ်ား၊ စီးပြားေရးျဖင့္ သြားေရာက္မည့္သူမ်ား၊ ဘာသာေရးျဖင့္ သြားေရာက္မည့္သူမ်ား၊ မွီခိုျဖင့္ သြားေရာက္မည့္သူမ်ား၊ သေဘၤာသားျဖင့္ သြားေရာက္မည့္သူမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ျပည္နယ္ႏွင့္ တိုင္းေဒသႀကီး အသီးသီးရွိ ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ထုတ္ေပးသည့္ ႐ံုးခြဲမ်ားတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ေလွ်ာက္ထားသူမ်ား ကုန္က်မည့္ေငြစာရင္းမွာ ျမန္မာ့စီးပြားေရးဘဏ္ (မနလစာအုပ္တန္ဖိုး) ႏွင့္ online ၀န္ေဆာင္ခ က်ပ္ ၂၀၀၀၀၊ ဓာတ္ပံုဖိုး ၂၀၀၀ က်ပ္၊ ေဆးဖိုးမင္ဖိုးႏွင့္ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းခ က်ပ္ ၁၀၀၀၊ ေလွ်ာက္လႊာပံုစံဖိုး က်ပ္ ၂၀၀ ႏွင့္ စက္ပစၥည္းႏွင့္ ၀န္ေဆာင္ခ က်ပ္ ၁၈၀၀ စုစုေပါင္း က်ပ္ ၂၅၀၀၀ ကုန္က်မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
0 comments:
Post a Comment