Monday, January 6, 2014
Facebook Fanpage မ်ားတြင္ ေနာက္ပိုင္း၌ အသုံးျပဳသူ မ်ားလာေစရန္ႏွင့္ Like လုပ္သူ မ်ားလာေစရန္အတြက္ ေငြေၾကးျဖင့္ လုပ္ေဆာင္မႈမ်ား ပိုမိုမ်ားျပားလာေၾကာင္း သိရသည္။
“ဒီလိုမ်ဳိးေတြ ျပဳလုပ္ေနတာေတာ့ ၾကာပါၿပီ။ အမ်ားဆုံး လုပ္တာကေတာ့ ေၾကာ္ျငာကုမၸဏီေတြပါပဲ။ သူတို႔က ေၾကာ္ျငာအားေကာင္းမွ သူတို႔ရဲ႕ ထုတ္ကုန္ေတြကို လူသိမွာ။ ဒါက်ေတာ့ အြန္လိုင္းေၾကာ္ျငာေပါ့။ အခုေနာက္ပုိင္းမွာဆိုရင္ ႏိုင္ငံျခား ေၾကာ္ျငာကုမၸဏီေတြလည္း အမ်ားဆုံး လုပ္လာၾကတယ္။ ၿပီးေတာ့ မီဒီယာအေသးစားေတြ ဆုိရင္လည္း လုပ္ၾကတယ္။ ဒီလုိလုပ္ျခင္းအားျဖင့္ သူတို႔တင္ဆက္တဲ့ သတင္းေတြကို လူေတြပိုၿပီးေတာ့ သိလာမယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေနာက္ပိုင္းမွာ လုပ္လာၾကတယ္။ ဒါက Facebook မွာ ပိုက္ဆံေပးၿပီး လုပ္ခိုင္းတယ္။ မခိုင္းဘူးဆိုတာက ၾကည့္ရင္သိပါတယ္။ ဒါကလည္း ပိုက္ဆံေပးရင္ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့ပုံစံကို လုပ္ခုိင္းလုိ႔ ရတယ္။ ပိုက္ဆံမ်ားမ်ားေပးရင္ Like လုပ္တဲ့သူမ်ားလာမယ္။ ၾကည့္တဲ့သူ မ်ားလာမယ္။ ေၾကာ္ျငာအားေကာင္းတာေပါ့” ဟု Myanmar soft-gate Technology မွ မန္ေနဂ်င္းဒါ႐ိုက္တာ ကိုရန္ေနာင္စိုးက ေျပာၾကားသည္။
Facebook Fanpage မ်ားတြင္ အသုံးျပဳသူ မ်ားလာေစရန္အတြက္ ေငြေၾကးျဖင့္လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ Super, Sunsilk.Pound's, Nivera, မ်ားအပါအ၀င္ စုစုေပါင္း ကုမၸဏီ ၅၀ ေက်ာ္ရွိၿပီး အခ်ဳိ႕မီဒီယာမ်ားလည္း ပါ၀င္ေၾကာင္း သိရသည္။
“ဒီလိုမ်ဳိး လုပ္တယ္ဆိုတာ ေၾကာ္ျငာထုတ္ကုန္ဆိုရင္လည္း ဘယ္ေလာက္ေၾကာ္ျငာ၊ ေၾကာ္ျငာပစၥည္းေကာင္းမွ လူေတြသုံးၾကမွာ။ ဒီလိုမ်ဳိးေတြ ေၾကာ္ျငာတာထက္ ကိုယ့္ပစၥည္းေတြကို ပိုၿပီးေကာင္းေအာင္ ထုတ္ရင္ေတာ့ သုံးတဲ့သူ မ်ားလာမွာေပါ့။ မီဒီယာဆိုရင္လည္း ဒီလုိမ်ဳိးပဲေလ။ ကိုယ္ကသူမ်ားထက္ဦးေအာင္၊ ေကာင္းေအာင္တင္ဆက္ရင္ေတာ့ လူႀကိဳက္မ်ားမွာပဲေလ။ ဒီိလိုမ်ဳိး ပိုက္ဆံေပးၿပီးေတာ့ Like လုပ္စရာေတာင္ မလိုဘူး။ တင္ဆက္တဲ့ သတင္းေကာင္းေလ လူႀကိဳက္မ်ားေလပဲ” ဟု Facebook အသုံးျပဴသူ အိုင္တီကြၽမ္းက်င္သူ ကိုမင္းသီဟက ေျပာၾကားသည္။
“ဒီလိုမ်ဳိးေတြ ေၾကာ္ျငာတာက သတင္းစာေတြ၊ ဂ်ာနယ္ေတြထဲမွာ ေၾကာ္ျငာတာထက္ ပိုက္ဆံပိုကုန္တယ္။ ဒီလိုမ်ဳိးေၾကာ္ျငာတဲ့ ပိုက္ဆံေတြကို Facebook ကပဲရတာ။ ဂ်ာနယ္ထဲမွာ ေၾကာ္ျငာထည့္ရင္ ေပးရသလိုပဲ” ဟု ကိုရန္ေနာင္စိုးက ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
ယင္းသို႔ေငြေၾကးျဖင့္ လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ ေၾကာ္ျငာကုမၸဏီမ်ားအျပင္ ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ မီဒီယာအခ်ဳိ႕လည္း ပါ၀င္လာေၾကာင္း သိရသည္။
0 comments:
Post a Comment