အင္ဂ်င္
အင္ဂ်င္ အရြယ္ ၂ လီတာ ဆလင္ဒါ ၆ လံုးပူး၊ V type အင္ဂ်င္ကို အသံုးျပဳတာက ၂ မ်ိဳး၊ ေနာက္တစ္မ်ိဳးက အင္ဂ်င္အရြယ္ ၃ လီတာ ဗားရွင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ပထမ ၂ မ်ိဳးကို E 200 နဲ႔ 250 လို႔အမည္ေပး ထားျပီး အင္ဂ်င္ၾကီးတဲ့ တစ္မ်ိဳးကေတာ့ E400 လို႔ အမည္ေပးထားပါတယ္။ အင္ဂ်င္အရြယ္မၾကီးတဲ့ မာစီဒီး ဇိမ္ခံကားမို႔ စြမ္းေဆာင္ရည္နည္းတယ္လို႔ ပံုေသ တြက္လို႔ မရပါဘူး။ လက္ေတြ႔စမ္းသပ္ျပသမွုထဲမွာ ၄ စကၠန္႔ဝန္းက်င္ အတြင္း ကီလိုမီတာ ၁၀၀ တင္သြားႏိုင္တာ မ်က္စိနဲ႔ တပ္အပ္ျမင္ခဲ့ပါ တယ္။ ျမင္းေကာင္ေရအား ထုတ္လုပ္မွု ၁၈၅၊ ၂၁၁ နဲ႔ ၃၃၃ အသီးသီး ရွိၾကပါတယ္။
အင္ဂ်င္ အရြယ္ေသးသြားျပီး ထူးျခားခ်က္ ကေတာ့ ဆီစားသက္သာလာမွုပါ။ EcoSystem ေထာက္ပံ့မွုေၾကာင့္ ပြိဳင့္ေတြမွာ ကားရပ္ထားျပီးရုတ္တရက္ျပန္ Run ဖုိ႔အတြက္ စက္ႏွိုးဖို႔အခ်ိန္ၾကာေပးစရာ မလိုပါဘူး။ ေအာ္တို၊ လက္ထိုး ၂ မ်ိဳစိတ္ၾကိဳက္ Option ေပးႏိုင္မယ့္ ၇ ခ်က္ထိုးကားျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔မွာထူးျခားခ်က္က ေနာက္ဂီယာ ၂ ဆင့္ေတာင္ ပါဝင္ပါတယ္။
ကား ထိန္းခ်ဳပ္မွုစနစ္
ကားထိန္းခ်ဳပ္မွုစနစ္အတြက္ Intelligence Drive ကို အသံုးျပဳပါတယ္။ ကင္မရာ ေရွ ႔ေနာက္တပ္ဆင္၊ အာရံုခံ Sensor ေရွ ႔ေနာက္၊ ဘယ္ဘယ္ညာ တပ္ဆင္ထားျပီး အာရံုခံႏိုင္ ဧရိယာအတြင္းက ထူးျခားခ်က္မ်ားကို သတင္းပို႔ပါမယ္။ ျပီးေတာ့ လိုအပ္ရင္ ကားကိုယ္တိုင္ အက္ရွင္ေပးႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘရိတ္အုတ္ဖို႔လိုေနတဲ့ အခ်ိန္ ကိုယ့္ရဲ ႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ကို ၾကိဳတင္သိေနျပီး စက္က အလိုအေလ်ာက္ အလုပ္လုပ္သြားမယ့္အထိ ေတာင္ မွတ္ဥာဏ္ပါတဲ့ နည္းပညာမို႔ အံ့မခန္းပါ။ ကား Navigation system ကေတာ့ ျမန္မာျပည္မွာ အသံုးျပဳဖို႔ အဆင္မေျပေသးေလာက္ပါဘူး။ သုိ႔ေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္းျဖစ္လာဖို႔ မာစီဒီးကေရာ ၾကိဳးပမ္းမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
ကား အျပင္အဆင္
ကား ေဘာနတ္မွာ မာစီဒီး လိုဂို တိုင္ ေထာင္ထးတဲ့ ပံုစံကုိ ရရွိႏုိင္သလို၊ တံဆိပ္ကပ္ထားတဲ့ ေဘာနတ္ေပၚက လိုဂိုကိုလည္း ျမင္ေတြ႔ရ မွာ ျဖစ္ ပါတယ္။ ခုေနာက္ပိုင္းမာစီဒီး သြားတဲဲ့ ဒီဇိုင္းက ေရွ ႔ရွဲ မွာပဲ မာစီဒီးတံဆိပ္ ခပ္ၾကီးၾကီးကို ျမင္ေစတဲ့ ပံုစံပါ။ မာစီဒီး E Class မွရယ္လို႔ မဟုတ္ေတာ့ပဲ အျခားေသာ မာစီဒီး Class ေတြမွာပါ ျမင္ေတြ႔ေနရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အတြင္းခန္း အျပင္အဆင္ကလည္း တကယ္ Elegance ပါ။ ခပ္ၾကြားၾကြား ဇိမ္ခံကား တစ္စီးအျဖစ္ျမင္ေတြ႔ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ Order System နဲ႔ သြားတာမို႔ စိတ္ၾကိဳက္ျပင္ဆင္ ႏိုင္ပါတယ္။ အိမ္ရုပ္ရွင္ရံုအေသး စားလိုမ်ိဳးျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးမယ္ဆုိရင္ေတာင္ ရႏိုင္ပါတယ္။ ေရွ ႔တီဗီ မ်က္ႏွာျပင္ေသးတာ တစ္ခုပဲ ေျပာစရာရွိပါမယ္။ အသံေထာက္ပံ့မွု စနစ္က ေတာ္ေတာ္ေကာင္းပါတယ္။ ေနာက္ဘက္ကမွာလည္း LCD တီဗီ ၂ လံုး ပါဝင္ပါေသးတယ္။
လံုျခံဳေရး စနစ္
အဓိက လံုျခံဳေရး စနစ္ေကာင္းမြန္တဲ့ Remark ကုိလည္း E Class က ရရွိထားပါတယ္။ Auto Braking System လို႔ေခၚတဲ့ နည္းပညာ တကယ္ အလုပ္လုပ္ပါတယ္။ ကားက အရွိန္နဲ႔လာေနျပီ။ ေရွ ႔မွာ လူျဖတ္ ကူးေနတယ္။ ဒါကို အာရံုခံမိလိုက္တ့ဲ Sensor က ခ်က္ခ်င္း အေၾကာင္းျပန္လို႔ လူက ဘရိတ္မအုပ္ႏိုင္လဲ ကားက အလိုအေလ်ာက္ ဘရိတ္အလုပ္လုပ္သြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အတြင္းခန္း ေလအိပ္ျပည့္ျပည့္စံု စံုပါရွိျပီး ရုတ္တရက္ အက္ဆီးဒန္႔ျဖစ္လို႔ေခါင္းေရွ ႔ညြန္႔ရင္ေတာင္ လည္ပင္ရိုး မက်ိဳးေအာင္ ေနာက္ကေန တက္လာမယ့္ အမွီ ဆုိဖာစနစ္ ေတာင္ ပါလိုက္ေသးတယ္။ ကားအတြင္းခန္းက လူရဲ ႔ လံုျခံဳေရးနဲ႔အတူ ကားျပင္ပက အတားအဆီးနဲ႔ လူတို႔ရဲ ႔ လံုျခဳံေရးအတြက္ပါ မ်ားစြာ အေထာက္အကူ ျပဳပါတယ္။ ကားမီးလံုးေတြလည္း Intelligence ပါဝင္ပါတယ္။ ဒီလိုပါ။ ကားမီးလံုးလည္ပင္းက လွုပ္ရွားႏိုင္ပါတယ္။ ေရွ ႔ကားလာေနတာကို LED အလင္းတန္းက သူ႔ပါသူ Sense လုပ္ျပီး မိတ္တွုတ္မိတ္တွုပ္လုပ္သင့္လား၊ တစ္ဖက္လူကို အခ်က္ေပးသင့္လား၊ အလင္းအားေလ်ာ့သင့္လားအစရွိသျဖင့္ ကိုယ္တိုင္ဆံုးျဖတ္လို႔ အလုပ္လုပ္သြားပါတယ္။ အသိဥာဏ္ပါတဲ့ မီးလံုးလို႔ ေခၚျပီး သူကလည္း လံုျခံဳေရးအတြက္ အေထာက္အကူျပဳမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကား ပါကင္ ထိုးေပးတဲ့ Auto Parking System လည္းပါဝင္ျပီး တကယ္လူေမာင္းစရာ မလိုပဲ ကားပါကင္ထိုးႏုိင္တာ လက္ေတြ႔ျမင္ေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္။
အႏွစ္ခ်ဳပ္
တကယ္ေကာင္းတဲ့ကားပါ။ ေကာင္းလြန္းေတာ့လည္း ျမန္မာျပည္က လမ္းနဲ႔အဆင္ေျပပါ့မလား ေမးစရာေတြ ရွိလာပါတယ္။ သူကေတာ့ ဇိမ္ခံကားမို႔ ေသခ်ာတာကေတာ့ SUV ေတြေလာက္အၾကမ္းမခံဘူးေလ။ Suspension ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ဘယ္ေလာက္ပဲ ၾကမ္းတဲ့ လမ္းေပၚေမာင္းေမာင္း ညိမ့္ညိမ့္ေလး စီးရမွာ မွန္ေပမယ့္ အတက္အဆင္းအရမ္းမ်ား ၊ ခရီးၾကမ္းမ်ိဳးေတြနဲ႔ အဆင္မေျပေလာက္ ပါဘူး။ သူက Luxury အတြက္ ရည္ရြယ္ျပီး ခပ္ၾကြားၾကြား ဇိမ္ခံကား စီးလိုသူမ်ား အတြက္ ပိုလို႔ရည္ရြယ္ထားပါတယ္။ လူငယ္ေတြ အတြက္ Sporty ဒီဇိုင္း၊ လူၾကီးေတြအတြက္ Elegance ဒီဇိုင္း ၾကိဳက္သလို ေရြးလို႔ရ ပါတယ္။
ကားကို ျမန္မာျပည္မွာလည္း ႏိုင္ငံတကာနဲ႔အတူ တန္းတူ မွာယူႏိုင္မွာ ျဖစ္ ပါတယ္။ Show Room မွျပထားျပီး ဒါၾကိဳက္ ဒါယူမဟုတ္ပဲ Order System နဲ႔ေရာင္းမွာ ျဖစ္ေၾကာင္းဆုိပါတယ္။ ကားအေရာင္နဲ႔အတြင္းခန္းျပင္ဆင္မွု အားလံုး၊ Feature တပ္ဆင္မွုမ်ားကို စိတ္ၾကိဳက္ျပဳလုပ္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။
.
ေအာင္ခမ္း (ရိုးရာေလး)
0 comments:
Post a Comment