Tuesday, October 22, 2013
စားခ်င္စဖြယ္ ျမင္ေတြ႕ရသည့္ ဘာဂါႏွင့္ အာလူးေခ်ာင္းေၾကာ္ ႏွစ္လိုဖြယ္ အစားအေသာက္မ်ား၏ ဓာတ္ပံု မ်ားကို ဆိုရွယ္ မီဒီယာမ်ားတြင္ ျဖန္႔ေဝမႈ မ်ားသူ ႏွင့္ မိတ္ေဆြ ျဖစ္ေန သူမ်ားသည္ လက္ ေတြ႕တြင္ အစာစားလို စိတ္ ေလ်ာ့နည္း သြားေစႏိုင္ေၾကာင္း အေမရိကန္ သုေတသီ ႏွစ္ဦးက ေျပာသည္။
Brigham Young University မွ Ryan Elder ႏွင့္ Jeff Larson ဆိုသည့္ ေစ်းကြက္ ပါေမာကၡ ႏွစ္ဦး ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ သုေတသန ရလဒ္ အရ Instagram, Pinterest, Facebook စသည့္ ဆိုရွယ္ မီဒီယာ မ်ားေပၚတြင္ လူ တစ္ဦးက အစျပဳၿပီး ဓာတ္ပံု ႐ိုက္ျဖန္႔ေဝ လိုက္သည့္ စားခ်င္စဖြယ္ ဘာဂါႏွင့္ ဆလတ္ တို႔ကို ၾကည့္မိ သည့္ အြန္လိုင္း မိတ္ေဆြမ်ား အေနျဖင့္ စားေသာက္လို စိတ္ေလ်ာ့နည္း သြားေစသည္ဟု ေဖာ္ျပ သည္။
ေစ်းကြက္ ပါေမာကၡႏွစ္ဦး၏ သုေတသနတြင္ လူ ၂၃၂ ဦးပါဝင္ကာ ႏွစ္ဖြဲ႕ ခြဲလိုက္ၿပီး တစ္ဖြဲ႕ကို အခ်ိဳဓာတ္ မ်ား ေသာ ကိတ္မုန္႔၊ အီဆိမ့္ သည့္ ေခ်ာကလက္ အေပ်ာ့ႏွင့္ ေခ်ာကလက္ပံု မ်ားကို ျပသကာ က်န္တစ္ဖြဲ႕ ကို အငန္ ဓာတ္ပါဝင္မႈ ရွိသည့္ ေျမပဲဆံ၊ ၾကြပ္၍ အရသာ ေလးေသာ မုန္႔ႀကိဳးလိမ္ႏွင့္ အာလူး ေခ်ာင္းေၾကာ္ ပံုမ်ား ကို ျပသၿပီး စမ္းသပ္ ခဲ့သည္။
တင္ျပထားသည့္ ပံုမ်ား အေပၚ စားခ်င္စိတ္ ဘယ္ေလာက္ ရိွသည္ဆို သည့္ အခ်က္ေပၚ အေျခခံကာ အဆင့္ သတ္မွတ္ ၿပီးေနာက္ ေလ့လာမႈတြင္ ပါဝင္သူ အားလံုးကို ဆားငန္ ေျမပဲအား စားေစကာ စမ္းသပ္မႈကို အဆံုးသတ္ခဲ့ၿပီး ၄င္းတို႔၏ ေျမပဲအေပၚ အရသာခံစားရ မႈကိုလည္း အဆင့္ သတ္မွတ္ခဲ့သည္။ ထုိအခါ အငန္စာ ပံုမ်ားကို ၾကည့္ခဲ့သူ မ်ားက ေျမပဲကို မၾကည့္ခဲ့ရေသာ္လည္း အရသာ ေတြ႕ခဲ့ၾကသည္ဟု သုေတသီ မ်ားက ေျပာသည္။
အစားအစာ ပံုမ်ားကို အလြန္အကြၽံ ၾကည့္႐ႈျခင္း သည္ လူတို႔၏ အစာစား ခ်င္စိတ္ကို က်ဆင္းေစေၾကာင္း၊ ကိတ္ မုန္႔ကို ပထမ တစ္ႀကိမ္ ကိုက္စားသည့္ အရသာ သည္ ၅ ႀကိမ္ေျမာက္ ကိုက္ စားခ်ိန္တြင္ အရသာ က်ဆင္းသြား သည့္ ပံုစံမ်ဳိးျဖစ္ေၾကာင္း သုေတသီ ႏွစ္ဦးက ေျပာသည္။
၄င္းေတြ႕ရိွခ်က္မ်ားကို Consumer Psychology ဂ်ာနယ္တြင္ ပံုႏွိပ္ ေဖာ္ျပထားသည္။
Ref : upi.com
Popular Myanmar News Journal
0 comments:
Post a Comment