ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးေပၚရွိ သတိေပး ဆုိင္းဘုတ္အား ယခုႏွစ္အတြင္း ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပုံ-ေအာင္ေဇာ္ထြန္း)
Created on Wednesday, 21 August 2013
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးေပၚတြင္ ၾကံ႕ခုိင္မႈမရွိသည့္ယာဥ္ တစ္ေန႔လွ်င္ ငါးစီးႏႈန္း စစ္ေဆးေတြ႕ရွိေနရၿပီး ယင္းလမ္းေပၚတြင္ ျဖတ္သန္းသြားလာခြင့္အား ပိတ္ပင္ခဲ့ေၾကာင္း အျမန္လမ္း ရဲတပ္ဖြဲ႕၏ ရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး ရဲမွဴးႀကီးေန၀င္းက ၾသဂုတ္ ၂၀ ရက္က Daily Eleven သတင္းစာသုိ႔ ေျပာၾကားသည္။
"ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ စစ္ေဆးေဆာင္ရြက္တဲ့ အခါမွာ အဓိကေတာ့ တာယာေတြမွာ ၾကံ့ခုိင္မႈ မရွိတာကုိ ေတြ႕ရတယ္။ တာယာက အသုံးျပဳၿပီး ဘယ္ႏွႏွစ္မွန္း မသိတာေတြ ရွိတယ္။ ဒီလုိ တာယာေတြနဲ႔က ကြန္ကရစ္ လမ္းေပၚကုိ တက္လုိ႔မရဘူး။ က်ိန္ေသေပါက္ အႏၲရာယ္တစ္ခုခု ျဖစ္ႏုိင္တဲ့အတြက္ သူတုိ႔ကုို ျဖတ္သန္းသြားလာခြင့္ကုိ ပိတ္ပင္မွာပါ" ဟု ရဲမွဴးႀကီးေန၀င္းက ဆုိသည္။
ယင္းသုိ႔ စစ္ေဆးေတြ႔ရွိရေသာ ယာဥ္မ်ားမွာ လုိက္ထရပ္ယာဥ္မ်ား၊ ကုိယ္ပုိင္အိမ္စီးကားမ်ား၊ တကၠစီမ်ား၊ ခရီးတုိ ေျပးဆြဲေနေသာ ခရီးသည္တင္ ဘတ္(စ္)ကားတုိ႔ျဖစ္ေၾကာင္း စစ္ေဆးရာတြင္ အျမန္လမ္းပုိင္းဆုိင္ရာ အင္ဂ်င္နီယာဌာန၊ ယာဥ္ပုိင္းဆုိင္ရာ ကြၽမ္းက်င္သည့္ အဖြဲ႕မ်ားႏွင့္ ရဲတပ္ဖြဲ႕တုိ႔မွ စစ္ေဆးေၾကာင္း သိရသည္။
ယာဥ္မ်ားကုိ စစ္ေဆးသည့္ ဂိတ္မ်ားမွာ ရန္ကုန္၊ မႏၲေလး၊ ေနျပည္ေတာ္တုိ႔တြင္ ရွိေနၿပီး စစ္ေဆးေရး အဖြဲ႕မ်ားက တစ္ဂိတ္စီ အလွည့္က် စစ္ေဆးေၾကာင္း အျမန္လမ္း ရဲတပ္ဖြဲ႕မွ သိရသည္။ ယင္းသုိ႔ ယာဥ္ၾကံ့ခုိင္မႈ စစ္ေဆးရာတြင္ ေပၚေပါက္လာေသာ အားနည္းခ်က္မ်ားအား ျပန္လည္ျပင္ဆင္ပါက ျဖတ္သန္းခြင့္အား ျပဳသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ မျပင္ဆင္ႏိုင္ပါက ရန္ကုန္-မႏၲေလး ကားလမ္းေဟာင္းတြင္ ျဖတ္သန္းခြင့္ ျပဳသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရဲမွဴးႀကီးေန၀င္းက ဆုိသည္။
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမေပၚတြင္ ယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈမ်ားစြာ ျဖစ္ေပၚလာသျဖင့္ ယခုႏွစ္ ႏွစ္လယ္ပုိင္းမွစ၍ အျမန္လမ္းပုိင္းတြင္ ယာဥ္ၾကံ့ခုိင္ေရး စစ္ေဆးမႈမ်ားႏွင့္ အရက္မူးတုိင္း ကိရိယာ တပ္ဆင္အသုံးျပဳမႈမ်ားႏွင့္၊ အရွိန္တုိင္း ကိရိယာတုိ႔အား အသုံးျပဳ စစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး တစ္နာရီ မုိင္ ၆၀ (ကီလုိမီတာ ၁၀၀) သာ ေမာင္းႏွင္းရန္ သတ္မွတ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
သုိ႔ေသာ္ ယင္းလမ္းပုိင္းအတြင္း ယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈႏွင့္ ယာဥ္တုိက္မႈမ်ား၏ အမႈမ်ားႏွင့္ ယင္းႏွင့္ဆက္စပ္၍ ေသဆုံးသူ၊ ဒဏ္ရာရရွိ သူမ်ားမွာလည္း ေလ်ာ့နည္းသြားျခင္း မရွိေၾကာင္း ျမန္မာႏုိင္ငံ ရဲတပ္ဖြဲ႕၏ ထုတ္ျပန္ထားခ်က္အရ သိရသည္။
ရဲမွဴးႀကီး ေန၀င္းက "ကြၽန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက လမ္းပုိင္းဆုိင္ရာ အားနည္းခ်က္ မရွိတာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ အဓိကေတာ့ ယာဥ္ေမာင္းေတြနဲ႔ အမ်ားႀကီး သက္ဆုိင္တယ္ ဆုိတာလည္း ေျပာခ်င္ပါတယ္" ဟု ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းပုိင္းတြင္ ကြၽဲႏြားမွစ၍ ကုန္တင္ကားအထိ အေရးယူထားသည္မွာ ယခုႏွစ္ ခုနစ္လအတြင္း အမႈေပါင္း ၂၇၀၀ ခန္႔ ရွိေနေၾကာင္း ျမန္မာႏိုင္ငံ ရဲတပ္ဖြဲ႕၏ သတင္းထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။
0 comments:
Post a Comment