ကိုရီးယား အီလက္ထေရာနစ္ ကုမၸဏီၾကီး Samsung ကေတာ့ ယင္းတို႔ ထုတ္လုပ္တဲ့ ပစၥည္းမ်ားကို လူတိုင္းရဲ့ အေတြးထဲကို ေရာက္ရွိေအာင္ ေၾကာ္ျငာဖုိ႔အတြက္ ဘာပဲလုပ္ရလုပ္ရ လုပ္မယ့္ အေျခအေန ရွိေနပါတယ္။
ဒီလို လုပ္ႏိုင္ဖုိ႔အတြက္ Samsung အေနနဲ႔ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္အတြင္းမွာ ေဒၚလာ ၁၄ ဘီလီယံ သံုးစြဲသြားဖုိ႔ ဘတ္ဂ်က္သတ္မွတ္ ထားတယ္လုိ႔ Retuers သတင္းဌာနရဲ့ အဆုိအရ သိရွိရပါတယ္။ ဒီပမာဏဟာ Iceland ႏိုင္ငံရဲ့ GDP ထက္ေတာင္ ပိုမ်ားေနပါတယ္။
ထုိနည္းတူ ဤပမာဏဟာ Samsung ရဲ့ တစ္ႏွစ္တာ စုစုေပါင္း ဝင္ေငြရဲ့ ၅.၄ ရာခိုင္ႏႈန္း ရွိေနပါတယ္။ ဒါဟာ ကမာၻ႔အၾကီးဆုံး ကုမၸဏီမ်ားအနက္ ဝင္ေငြနဲ႔ ေၾကာ္ျငာအတြက္ သံုးေငြအခ်ိဳးမွာ အျမင့္ဆုံးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ႏိႈင္းယွဥ္ၾကည့္ရမယ္ဆုိရင္ Apple အေနနဲ႔ ဝင္ေငြရဲ့ ၀.၆ ရာခိုင္ႏႈန္းနဲ႔ General Motors က ၃.၅ ရာခိုင္ႏႈန္းတုိ႔ကို ေၾကာ္ျငာအတြက္ သံုးစြဲတယ္လုိ႔ သိရွိရပါတယ္။
ဒါေတာင္ ဘာဟုတ္ေသးလဲ။ လာမယ့္ ႏွစ္မ်ားမွာလည္း ဤပမာဏထက္ မ်ားျပားသည့္ ဘတ္ဂ်က္အား ခ်မွတ္သြားမည္ဟု Samsung က ဆုိခဲ့သည္။ Samsung ၏ အမႈေဆာင္အဖြဲ႔ အေနနဲ႔ ေစ်းကြက္အတြင္း လက္ရွိရပ္တည္ေနသည့္ ေနရာႏွင့္ Galaxy Device မ်ား၏ ေအာင္ျမင္မႈကို ခ်ိန္ထိုးၾကည့္ပါက တုိးတက္မႈအဟုန္ကို ထိန္းသိမ္းရန္အတြက္ ဤကဲ့သို႔ စံခ်ိန္တင္ ေငြေၾကးပမာဏကို သံုးစြဲျခင္းသည္ သင့္ေလ်ာ္သည္ဟု ယူဆေနၾကသည္။
0 comments:
Post a Comment