Wednesday, January 22, 2014

ျပည္တြင္းေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား ဆင္းသက္ျခင္းမရွိသည့္ ေနျပည္ေတာ္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္သို႔ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၌ စင္းလံုးငွားခရီးစဥ္ျဖင့္ ျပည္ပခရီးသည္တစ္ေသာင္းေက်ာ္ ၀င္ေရာက္


ရႊန္းလဲ့၀င္း

ေနျပည္ေတာ္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္အား ေတြ႕ရစဥ္


ျပည္တြင္းပုဂၢလိကေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား ပံုမွန္ခရီးစဥ္ (Schedule flight) ပ်ံသန္းျခင္းမရွိသည့္ ေနျပည္ေတာ္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္သို႔ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္၌ စင္းလံုးငွားခရီးစဥ္ျဖင့္ ျပည္ပခရီးသည္ တစ္ေသာင္းေက်ာ္ ၀င္ေရာက္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးၿမိဳ႕ေတာ္ျဖစ္သည့္ ေနျပည္ေတာ္ရွိ ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္သို႔ ျပည္တြင္းေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားမွ ပံုမွန္ခရီးစဥ္ (Schedule flight) ပ်ံသန္းျခင္းမရွိဘဲ (Non Schedule flight) ခရီးစဥ္မ်ားသာ ပ်ံသန္းလ်က္ရွိၿပီး၊ တစ္ခုတည္းေသာ ႏိုင္ငံပိုင္ေလေၾကာင္းလိုင္းျဖစ္သည့္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္းမွသာ ပံုမွန္ခရီးစဥ္ပ်ံသန္းလ်က္ရွိသည္။ ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္သို႔ ႏိုင္ငံတကာ ေလေၾကာင္းလိုင္း ပ်ံသန္းမႈျဖင့္ ဘန္ေကာက္အဲေ၀းေလေၾကာင္းလိုင္းႏွင့္ ထိုင္း အဲေအးရွေလေၾကာင္းလိုင္းတို႔က ၂၀၁၃ ခုႏွစ္တြင္ ဘန္ေကာက္-ေနျပည္ေတာ္ခရီးစဥ္အား ပ်ံသန္းခဲ့သည္။

၂၀၁၃ ခုႏွစ္အတြင္း ေနျပည္ေတာ္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္သို႔ စင္းလံုးငွားခရီးစဥ္ျဖင့္ ခရီးသည္ ၁၀၈၁၆ ဦး၊ ဘန္ေကာက္အဲေ၀းေလေၾကာင္းလိုင္းျဖင့္ ခရီးသည္ ၅၃၀၄ ဦး၊ ထိုင္းအဲေအးရွေလေၾကာင္းလိုင္းျဖင့္ ခရီးသည္ ၃၁၅၀ အျခားခရီးစဥ္ျဖင့္ ခရီးသည္ ၁၇၉၀ အသီးသီး၀င္ေရာက္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္သည္ ျပည္တြင္းျပည္ပ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားမွ ပံုမွန္ခရီးစဥ္ ပ်ံသန္းျခင္းမရွိဘဲ ၂၀၁၃ ဒီဇင္ဘာတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံက အိမ္ရွင္အျဖစ္ လက္ခံက်င္းပခဲ့ေသာ ၂၇ ႀကိမ္ေျမာက္ အေရွ႕ေတာင္အာရွ အားကစားၿပိဳင္ပြဲကာလတြင္သာ ျပည္ပခရီးသည္မ်ား ယခုကဲ့သို႔ ၀င္ေရာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ယင္းအျပင္ ေနျပည္ေတာ္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္အား ျပည္တြင္းျပည္ပ ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား ဆင္းသက္မႈ နည္းပါးျခင္းေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေတာ္မွ ျပန္လည္လဲႊေျပာင္းယူေပးရန္ ေအးရွားေ၀ါလ္ကုမၸဏီမွ ေတာင္းဆိုထားေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္အား တ႐ုတ္ျပည္သူ႔သမၼတႏိုင္ငံမွ ၀ယ္သူေခ်းေငြစနစ္ျဖင့္ ျမန္မာအစိုးရႏွင့္ Export Import Bank of China တို႔မွ Loan Aggreement အား လက္မွတ္ေရးထိုးၿပီး စီမံကိန္းလုပ္ငန္း အဆင့္ ၁ အား အေကာင္ထည္ေဖာ္ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ေအးရွားေ၀ါလ္ကုမၸဏီသည္ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္း စီမံကိန္းအဆင့္ ၁ အား တည္ေဆာက္ခဲ့ၿပီး၊ ထပ္မံတည္ေဆာက္ရမည့္ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားႏွင့္ လက္ရွိကိုင္တြယ္ ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ ေလဆိပ္လုပ္ငန္းမ်ားကို ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ရန္မွာ ႏိုင္ငံတကာေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ား ဆင္းသက္မႈ မရွိပါက ဆက္လက္အ႐ံႈးေပၚမည္ျဖစ္သျဖင့္ ယခုကဲ့သို႔ ႏိုင္ငံေတာ္မွ ျပန္လည္လႊဲေျပာင္း ရယူေပးရန္ ေတာင္းဆိုျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ႏုိင္ငံေတာ္အေနျဖင့္ ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္အား ျပန္လည္လက္ခံယူရန္ကိုမူ ဆံုးျဖတ္အတည္ျပဳရျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ သတင္းရရွိသည္။

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...